Noul Peugeot 208 va fi comercializat în România începând cu toamna anului 2019 și va fi prezentat în premieră mondială la Salonul Auto de la Geneva 2019. Acesta poate fi deja rezervat în Franța în toate opțiunile de propulsie.
Modelul va fi disponibil încă de la lansare cu o versiune electrică. Peugeot e-208 va avea un motor cu 100 KW (136 CP), cuplu maxim de 260 Nm (disponibil de la 0 km/h) pentru reacții imediate, display tehnologii pe ecranul central (afișaj în timp real privind funcționarea propulsiei).
Noul Peugeot e-208 este echipat cu baterie de 50 kWh, ce permite o autonomie de până la 340 km (WLTP) și 450 km (NEDC). Această baterie are o garanție de 8 ani sau 160 000 km pentru 70% din capacitatea să de încărcare.
Modurile de încărcare sunt flexibile și adaptate utilizării de zi cu zi. Sunt posibile trei moduri de încărcare:
– la o priză clasică, sau pentru o încărcare completă în 16h, la o stație de încărcare Legrand® Green Up™, care include și cablu de reîncărcare,
– de la un Wall Box, ce asigură o încărcare completă în 5h15 în varianta trifazică (11 kW) sau în 8 ore în varianta monofazică (7.4 kW),
– de la o stație de încărcare publică: încărcare în 30 de minute în proporție de 80%.
Noul PEUGEOT e-208 poate fi încărcat și de la distanță dacă este programat prin ecranul Navigației Conectate sau prin aplicația pentru smartphone MyPeugeot. Acest sistem permite inițierea sau încetarea încărcării în orice moment, precum și consultarea statusului încărcării.
Motorizări Peugeot 208
Noul Peugeot 208 dispune de o gamă de motorizări termice care respectă standardele Euro 6.2 pentru benzină și diesel. Motorizările PureTech 100 și 130 sunt disponibile în asociere cu transmisia automată în 8 trepte EAT8.
Pe benzină, sunt disponibile motoare de 1.2l cu 3 cilindri:
– PureTech 75 S&S BVM5
– PureTech 100 S&S BVM6 sau EAT8
– PureTech 130 S&S EAT8.
În versiunea Diesel, este disponibil un singur motor de 1.5l cu 4 cilindri: BlueHDi 100 S&S BVM6.
Pentru regiunile în care cerințele în materie de control al emisiilor sunt mai puțin stringente, sunt disponibile motorizări cu cutie de viteze manuală (BVM6) sau automată (EAT6).
Mai lung, mai lat și cu gardă la sol mai joasă față de actualul 208, această nouă generație adoptă o siluetă distinctivă, ce evocă caracterul atletic al acestui model. Aripile largi, bine definite și liniile accentuate ale caroseriei aduc o notă de senzualitate.
Partea frontală dispune de o semnătură luminoasă evidențiată de blocurile optice cu tehnologie LED (în funcție de versiune), vizibile atât ziua, cât și noaptea, cu efectul caracteristic al celor 3 gheare, dar și de semnătură vizuală prezența în partea de jos a noului Peugeot 508. Grilă cadrilată afișează cu mândrie sigla cu Leul în centru, făcând o impresie imediată. Culori noi: galben metalizat Faro, albastru Vertigo în trei straturi și roșu Elixir.