După ce am mers o zi până la Poiana Câmpina cu un Hyundai i30 …

0

Și-am plecat la SPA, la SanConfind, împreună cu prietenele mele, Maria Andreea (Reina) și Cheherezada (Shereza). Deși afară era frig de înghețau apele, ne-am dus să ne încălzim în bazinele cu apă sărată ale spitalului din Câmpina.

Acest spital, „echipat” cu SPA are, pe lângă saloanele de terapie cu nămol din Techirghiol, plante aromatice sau cel cu duș Vichy, și trei bazine cu apă sărată.  Izvoarele minerale de la Poiana Câmpina au cea mai sărată apa din țară, cu o concentrație de 321 g/l. Marea Moartă, cea mai sărata mare din lume, are o concentrație de 400 grame de sare la un litru de apă.

Bazinele de la SanConfind au o temperatură constantă, de 33 de grade Celsius, care produce efectele antialgice (prin modificarea percepției dureroase și relaxarea musculară).

Astfel, această apă sărată caldă scade tensiunea arterială și menține ritmul cardiac constant. Deci, înainte de a veni la terapia cu apă sărată sau la împachetările cu nămol, vorbiți cu un specialist.

Plimbarea cu Hyundai i30 FASTBACK 1.4T-GDi 140CP 7DCT EXCLUSIVE

- Reclama - Viessman

Cutia automată pare principalul argument de la care coreenii de la Hyundai au plecat în asamblarea lui Hyundai i30. Mașina de clasă C produsă în Slovacia are integrate cam toate gadgeturile momentului, poate prea multe pentru un oldtimer, dar extrem de binevenite pentru un șofer cu aspirații contemporane. Este un pas extrem de normal de pe o mașină produsă și utilată cu tehnologie 2014 și o mașină de generație 2020, anul marelui pas întru ecolgizarea taricului auto.

Dacă ar fi să mi-o cumpar eu, aș renunța la ledurile pentru unghiul mort sau la butonul care mă anunță ca am schimbat banda fără să semnalizez. Însă, în ruptul capului, n-aș renunța la cutia automată în 7 trepte. Pentru experiența la volan, mașină este, categoric, una dintre cele mai reușite din clasa sa. Materialele folosite de Hyundai la interior nu sunt luxury, asta e clar, dar sunt oneste pentru, după părerea mea, cea mai onestă mașină de clasă C.

Propulsorul turbo de 1.4 litri al lui Hyundai i30 este de pomenit pentru că se împrietenește foarte bine cu transmisia în 7 trepte. Un medic rezident tânăr (pentru cunoscători), aflat la volanul mașinii de test pentru câțiva kilometri, ne-a spus că îi place mai mult cutia de pe Audi A6 3.0 litri, diesel.

Sigur, el e medic rezident și pune dinți ca un profesionist, dar la mașini nu poți compara un i30 cu un A6, diesel, pentru că cele două costă diferit, sunt clase diferite, sunt construite pentru oameni cu standarde diferite, chiar dacă au 4 roti și se conduc din punctul A până în punctul B, e ca și cum ai compara un măr cu un pomelo. Dăh!

Dacă ar fi să compar cu ceva similar, aș compara Hyundaiul i30 cu Opel Astra deja testat. Sunt mașini cu turbină, automate, poate un plus de eleganță la Opel, dar aproape similare… Am învățat la economie, doar, despre faptul că produsele încep să semene între ele pentru a rămâne competitive.

Acestea fiind spuse, vă mărturisim, cu sinceritate, că ne-am distrat în cele aproape 4 ore petrecute la SanConfind, dar și în cele 2 ore și-un pic în mașină. O să vedeți în filmulețe…

PS: prietenele mele cântă! Pentru nunți, botezuri și alte alea… le găsiți pe YouTube ca Shereza și Maria Andreea

 

Hyundai i30, la volan

Publicată de InformaTeca pe 4 Aprilie 2018

Lăsaţi un mesaj

Te rugăm să adaugi un comentariu
Vă rugăm să completaţi numele