Oamenii sunt tot mai atenţi la apa pe care o beau, dar ajung să creadă în mituri

0
43

În mai puţin de o lună, peste 4 milioane de oameni s-au interesat de apa pe care o consumă, de puritatea acesteia, dar şi de nitraţii din ea.

Patronatul Apelor Minerale (Apemin) a luat decizia de a distruge miturile privind puritatea apei, dând cărţile pe faţă printr-o campanie informativă, dezvoltată alături de Infinit Agency, intitulată sugestiv “Purul Adevăr”.

“Apa este un element vital vieţii, nu trebuie folosit ca “unealtă” de manipulare a întregii mase, doar ca aceasta să cumpere de la un anumit brand. Toţi consumăm apă indiferent de producător, nimeni nu trebuie să trăiască cu impresia că intr-o zi apa îl poate ucide. Ăsta a fost principalul scop pentru care am luat decizia să pornim o campanie de informare a publicului”, spune Radu Lăzăroiu, Preşedintele Patronatului Apelor Minerale.

Rolul acestei campanii este de a informa consumatorul român despre importanţa apei asupra sănătăţii noastre. Relaţia dintre Infinit şi Apenim, Patronatul Apelor Minerale din România, a început în urmă cu şase ani, iar din acel moment acesta a început să devină tot mai vizibil şi în online.

“În momentul în care am primit brief-ul, ne-am dat seama că şi noi avem preconcepţii despre apă. În urma unei cercetări de piaţă, am identificat că nitraţii şi sursele lor se numără printre principalele subiecte care provoacă rumoare printre oameni. A fost punctul de pornire al campaniei apeleminerale.ro/puruladevar, în care am ales să răspundem tuturor acestor întrebări într-un singur loc, astfel încât consumatorul să poată avea acces la informaţie dintr-o sursă sigură, continuu actualizată”, spune Alice Gavril, Head of New Business & Strategy.

Cum se desfăşoară campania “Purul Adevăr”

Campania de sănătate, Purul Adevăr, ajută orice utilizator al site-ului apeleminerale.ro să descopere informaţii privind apa pe care o bea. Orice persoană în parte trebuie să cunoască calităţile şi normele legislative pe care trebuie să le îndelinească o apă pentru a putea fi pură.

Articolele au fost create de către un consultant științific Apemin, având la bază atât legislaţia naţională cât şi cea internaţională privitoare la condiţiile pe care o apă trebuie să le îndeplinească pentru a putea fi consumată.

Website-ul va fi actualizat continuu cu articole relevante despre apă. Majoritatea temelor abordate venind din partea consumatorilor care pot adresa întrebări direct în site prin secţiunea: “Adresează-ne o întrebare”.

Durata campaniei este 9 ianuarie – 20 martie 2017. Pe parcursul primei luni de la lansare peste 4 milioane de unici care au fost atinsi de bannerele “Purul Adevar”, ceea ce înseamnă că oamenii sunt interesati de apa pe care o consumă şi de puritatea ei, nitraţii fiind principalele subiecte despre care aleg să se informeze.

Purul Adevăr se adresează tuturor oamenilor, însă impactul cel mai mare îl are asupra persoanelor cu vârste cuprinse între 18 şi 34 de ani, din mediul urban şi cu venituri peste medie, deşi zona de interes a campaniei sunt antreprenorii de restaurante şi furnizorii de mâncare şi băutură.

Infinit este o agenţie full service cu digitalul la bază și care oferă servicii la cheie de la consultanță și analiză de business și transformare digitală până la strategie, project management, servicii de creație, web development, mobile development și media buying, planning, optimizare și raportare. De asemenea, Infinit oferă servicii de training, cursuri și masterclass-uri despre digital, tehnologie și marketing prin Infinit Academy.

Echipa implicata in dezvoltarea campaniei:

  • Strategie: Alice Gavril
  • Project Management: Virginia Zeca; Beatrice Stroilescu;
  • Creatie: Marian Voicu; Stefan Sima;
  • Development: Daniel Miu;
  • Social Media: Andreea Velicoiu;
  • Media: Andrei Cantoneru; Elisa Ionescu.

Echipa implicată în dezvoltarea proiectului din partea Patronatului Apelor Minerale:

  • Radu Lăzăroiu – Președinte, Patronatul Apelor Minerale
  • Mihail Ianas – Director Executiv, Patronatul Apelor Minerale

Lăsaţi un mesaj

Te rugăm să adaugi un comentariu
Vă rugăm să completaţi numele

*