Agenția de digital OmniPerform a crescut cu aproape 75% în 2018, ajungând la o cifră de afaceri de peste 600.000 euro.
Compania a fost lansată de Adrian Enache în urmă cu doi ani, iar pentru anul în curs își propune un nivel al creșterii pe o abordare calitativă.
„Dacă în 2017 raportam o cifră de afaceri de 350.000 de euro, iată că anul acesta reușim să avem o creștere accelerată, cu aproape 75%. Activăm într-un domeniu cu o expansiune extrem de rapidă în ultimii ani, această performanță fiind posibilă datorită faptului că ne-am concentrat pe strategii și implementări de tip omnichannel, cu o tehnologie revoluționară pentru industria noastră”, afirmă Adrian Enache, fondator OmniPerform.
OmniPerform este configurată ca o agenție de comunicare care activează în sectorul de digital, însă, față de companiile clasice din domeniu, beneficiază de o tehnologie unică pentru piața de profil, care constă în soft-uri de segmentare a mesajelor transmise de brand-uri utilizatorilor online, care au la bază algoritmi de neuromarketing și AI. Compania desfășoară activități în consultanță omnichannel, performance marketing şi campanii de comunicare. Toate aceste componente sunt menite să genereze mesaje potrivite fiecărui utilizator în parte, cu focus pe creșterea calitații și relevanței publicității către aceștia.