Optima Solutions Servicies angajează Reporting Officer în București  

Radulescu Cosmin

Găsirea unui loc de muncă adecvat a devenit tot mai dificilă în această perioadă, însă, cum ar fi să găsești locul e muncă dorit chiar la Optima Solutions Servicies, cea mai importantă companie românească de outsourcing?   

 

Ei bine,  Optima s-a dovedit a fi un furnizor de încredere  pentru marile companii multinaționale din diverse industrii precum telecom, servicii financiare și utilități. Acum, Optima dorește să-ți demonstreze că este și un angajator de încredere și pune la dispoziție postul de Reporting Officer,  pentru a-ți oferi o carieră de succes în domeniul financiar.

 

Ce vei face tu?

 

  • Întocmești performanța financiară lunară de raportare pentru unitățile de afaceri ale companiei.
  • Asiști Finance Manager-ul în pregătirea închiderii lunare.
  • Participi la diferite proiecte în desfășurare, fiind un punct cheie de contact pentru alte departamente pe probleme financiare și contabile.
  • Revizuiești informațiile financiare și operaționale, astfel încât conducerea să ia decizii informate legate de buget, date și analize.
  • Efectuezi rapoarte privind rezultatele situațiilor financiare și ajuți la pregătirea prezentărilor pentru factorii de decizie la nivel înalt și a investitorilor.

 

Ce vrem noi de la tine?

 

În primul rând, ne dorim de la tine cunoașterea solidă a standardelor de raportare fiananciară, atât IFRS, cât și RAS, orientare către rezolvarea problemelor, analizarea oportunităților și implementarea soluțiilor, toate la pachet cu plăcerea de a lucra în echipă.

Pe lângă asta, dacă te descurci bine în MS Excel, ai studii superioare finalizate în domenii precum Contabilitate sau Finanțe, ai acumulat 3 ani de experiență în zona de raportare și audit financiar și ai abilitatea de a implementa noi proceduri sau de a identifica problemele complexe, atunci alegerea unei cariere în Optima este cea mai bună soluție pentru dezvoltarea ta profesională.

Citeste si...  VIDEO Președintele Moldovei s-a răsturnat cu mașina după o ciocnire cu un camion

 

Crezi că aceste abilități te caracterizează?

 

  • Integritatea, postul necesitând un spirit etic dezvoltat
  • Atenție la detalii și minuțiozitatea în îndeplinirea sarcinilor de lucru.
  • Gândire analitică – postul necesită analiza informațiilor și folosirea logicii pentru a aborda problemele și sarcinile legate de muncă.
  • Responsabilitate – postul necesită să fii responsabil și de încredere în îndeplinirea obligațiilor în timp util.
  • Persistență pentru a putea depăși cu ușurință obstacolele
  • Cooperare – o atitudine pozitivă și cooperantă față de colegii de muncă

 

Crezi că te identifici cu ce vrei noi de la tine? Atunci aplică la adersa de e-mail: hr@optimacall.ro și hai să vedem ce vrei tu de la noi!

 


Distribuie articol:
Lasa un comentariu

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *