Găsirea unui loc de muncă adecvat a devenit tot mai dificilă în această perioadă, însă, cum ar fi să găsești locul e muncă dorit chiar la Optima Solutions Servicies, cea mai importantă companie românească de outsourcing?
Ei bine, Optima s-a dovedit a fi un furnizor de încredere pentru marile companii multinaționale din diverse industrii precum telecom, servicii financiare și utilități. Acum, Optima dorește să-ți demonstreze că este și un angajator de încredere și pune la dispoziție postul de Reporting Officer, pentru a-ți oferi o carieră de succes în domeniul financiar.
Ce vei face tu?
- Întocmești performanța financiară lunară de raportare pentru unitățile de afaceri ale companiei.
- Asiști Finance Manager-ul în pregătirea închiderii lunare.
- Participi la diferite proiecte în desfășurare, fiind un punct cheie de contact pentru alte departamente pe probleme financiare și contabile.
- Revizuiești informațiile financiare și operaționale, astfel încât conducerea să ia decizii informate legate de buget, date și analize.
- Efectuezi rapoarte privind rezultatele situațiilor financiare și ajuți la pregătirea prezentărilor pentru factorii de decizie la nivel înalt și a investitorilor.
Ce vrem noi de la tine?
În primul rând, ne dorim de la tine cunoașterea solidă a standardelor de raportare fiananciară, atât IFRS, cât și RAS, orientare către rezolvarea problemelor, analizarea oportunităților și implementarea soluțiilor, toate la pachet cu plăcerea de a lucra în echipă.
Pe lângă asta, dacă te descurci bine în MS Excel, ai studii superioare finalizate în domenii precum Contabilitate sau Finanțe, ai acumulat 3 ani de experiență în zona de raportare și audit financiar și ai abilitatea de a implementa noi proceduri sau de a identifica problemele complexe, atunci alegerea unei cariere în Optima este cea mai bună soluție pentru dezvoltarea ta profesională.
Crezi că aceste abilități te caracterizează?
- Integritatea, postul necesitând un spirit etic dezvoltat
- Atenție la detalii și minuțiozitatea în îndeplinirea sarcinilor de lucru.
- Gândire analitică – postul necesită analiza informațiilor și folosirea logicii pentru a aborda problemele și sarcinile legate de muncă.
- Responsabilitate – postul necesită să fii responsabil și de încredere în îndeplinirea obligațiilor în timp util.
- Persistență pentru a putea depăși cu ușurință obstacolele
- Cooperare – o atitudine pozitivă și cooperantă față de colegii de muncă