Fostul prim-ministru spune că „Agenturili Straine” sunt de vina – cand e Soros ocupat! Metoda lui Don Livio de la Teleorman vad ca este folosita de orice sef impus de el la vreo institutie sau companie guvernamentala!
TAROM nu este TELDRUM!!! Si cand impui la conducere „profesionistii marca Dragnea – Cuc” e normal sa ai pierderi uriase ai sa duci Compania spre prapastia de care am ferit-o cu greu in ultimii ani!
Pilotii si personalul navigant isi cauta refugiu in companiile private satui de nepotismul , abuzurile si lipsa de perspectiva din ultimele luni / cumparam cu preturi umflate aeronave refuzate de alte firme concurente , lansam proceduri de achizitie la care nu participa niciun partener serios, pierdem sloturi si pasageri , mintim oamenii cu viitoare zboruri pe care niciun specialist nu stie cum sa le faca profitabile, punem in management si in Consiliul de Administratie alti „cuci” din Giurgiu !!!!
Si cand Premierul Tudose se uita pe cifre si intra in panica dam vina pe „forte straine”!!!! Iar rezultatul o sa fie un dezastru – degeaba ne dorim noi sa avem Tarom ; daca nu zboara direct in Brazilia este doar o alta vaca de muls pe termen scurt!
Mihai Tudose vrea sa faca ceva azi! Foarte bine – desi eu cred ca trebuia sa faca de ieri!”, scrie Victor Ponta pe pagina sa de Facebook.
TAROM este companie națională care trebuie să intre pe profit și nu va fi nici închisă, nici vândută, a declarat Tudose.
„Ea (compania TAROM — n.r.) acum mi se pare că merge mai rău ca anul trecut, date fiind cifrele. Au reușit să aibă o pierdere istorică acum. Va trebui făcut ceva, fiindcă este o companie națională, este un simbol național și nu va fi nici închisă, nici vândută, prăduită. (…) Ea va trebui să intre pe profit, să se dezvolte”, a adăugat Tudose.
Întrebat dacă la nivelul Guvernului s-a făcut o analiză serioasă asupra a ceea ce s-a întâmplat în ultimii ani la TAROM, premierul a spus: „Luni, credeți-mă, Corpul de control va avea treabă, corpul de control al prim-ministrului, fiindcă totuși, știți, sunt 2.000 de angajați”.
„Dacă erau 1.000 de piloți era în regulă, dar sunt mai mulți la departamentele astea suport, gen marketing. (…) Și știți, piloții produc banii, personalul navigant, cei care zboară produc banii și pentru cei de la sol”, a precizat Tudose.