Preferinţele şi aşteptările românilor care comandă mâncare online

Informateca

În ultimii ani, internetul s-a dezvoltat foarte rapid, iar oamenii îşi comandă din ce în ce mai des la birou mâncarea prin intermediului aplicaţiilor mobile sau al site-urilor de profil.

Potrivit unor studii, principalele aşteptări pe care le au românii care comandă mâncare online ţin de timpul de livrare, calitate şi prospeţime. Dacă timpul mediu de livrare practicat de restaurante este, în medie, între 45 şi 90 de minute, timpul de aşteptare optim pentru clienţi este de jumătate de oră.

„Cei care comandă online apreciază, în primul rând, simplitatea modului de plasare a comezii. Nu mai pierd timp cu dictarea meniului la telefon şi alte detalii despre adresa de livrare. Odată creat contul pe platformă, toate datele de localizare a clientului sunt salvate, acestuia nu-i mai rămâne decât să aleagă mâncarea preferată. Diversitatea mâncării este un alt element decisiv în actul comenzii, dar şi posibilitatea de a achita online comanda convinge tot mai mulţi utilizatori să devină clienţi fideli”, explica în trecut Radu Bălăceanu, Country Manager foodpanda România.

Când vine vorba de preferinţele românilor în materie de meniu, studiile arată că pizza, mâncarea tradiţională şi mâncarea chinezească sunt în top. La polul opus se situează preparatele raw vegane şi sushi-ul.

„În România, sushi-ul este comandat, preponderent, în Bucureşti, în special în zona de centru şi nord. Zonele de livrare arată foarte clar că este un preparat popular în special în rândul clienţilor cu un nivel de trai ridicat, majoritatea antreprenori sau angajaţi ai corporaţiilor”, spunea Radu Bălăceanu.


Citeste si...  Coșul inflației are ponderi noi în 2019
Distribuie articol:
Lasa un comentariu

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *