Raiffeisen Bank și-a dublat numărul de clienți Smart Mobile în 2017

0

Raiffeisen Bank România și-a dublat numărul de utilizatori de Smart Mobile, ajungând până la peste 475.000, număr cu care ocupă locul secund în grupul Raiffeisen după divizia RBI din Rusia. 

La sfârșitul ultimului trimestru din 2017, peste 475.000 de clienți erau activi pe platformele de online banking, iar numărul lor crește cu aproximativ 12.000 lunar. Tranzacțiile prin aplicațiile de internet și mobile banking au ajuns anul trecut la 16 milioane.

Prin aplicație, clienții pot opta pentru plăți apelând la un mod simplu de logare și de autorizare a plăților, prin amprentă sau, pentru iPhone X, prin Face ID. Tot pe mobil, își pot activa widget-ul inovator prin care își pot verifica soldul contului fără logare, aplicație unică pe piața bancară.

De asemenea, clienții fac depuneri în lei, schimburi valutare sau își plătesc facturile la unul dintre cele 189 de bancomate multifuncționale (MFM-uri) din rețeaua noastră. 43% dintre operațiuni au migrat către MFM-uri. Aceste rezultate se datorează și colegilor noștri din agenții, care învață, zi de zi, clienții să folosească noile tehnologii în folosul lor, pentru a face tranzacții mai rapide.

„Continuăm să facem ceea ce știm mai bine, continuăm să facem banking, însă, ajutați de tehnologie, oferim o experiență mai bună clienților noștri și, înainte de toate, le oferim mai multă autonomie”, spune Florin Boldescu, Chief Digital Transformation Officer în Raiffeisen Bank.

Credite contractate online

În ultima perioadă, chiar și atunci când au nevoie de un credit pentru nevoi personale, clienții se îndreaptă către mediul online. Astfel, portofoliul de credite Flexicredit inițiate online a ajuns la echivalentul a 34 milioane euro. Procesul de aprobare a creditelor este 100% online, clienții urmând să vină în agenție doar pentru a semna contractul. La nivel de grup RBI, creditele solicitate prin canale digitale reprezintă 14,5% din totalul portofoliului.

La finalul lui 2017, 3 milioane de clienți persoane fizice din Europa Centrală și de Est foloseau aplicațiile de online banking ale grupului RBI.

Raiffeisen Bank deservește aproximativ două milioane de clienți persoane fizice, 100.000 IMM-uri și 5.600 de companii. Rețeaua băncii în România numără 451 de unități, peste 1.000 de ATM-uri, aproximativ 19.000 de EPOS-uri și 189 de MFM (automate multifuncționale).

Sursa: Raiffeisen Bank și-a dublat numărul de clienți Smart Mobile în 2017

Lăsaţi un mesaj

Te rugăm să adaugi un comentariu
Vă rugăm să completaţi numele