Renault își reînnoiește gama de vehicule comerciale și prezintă noile Renault Master, Renault Trafic și Kangoo Z.E. Concept.
Noul Renault Master oferă noi sisteme de asistență la conducere (Rear View Assist, Side Wind Assist) și motoare mai puternice (până la 180 CP / 400 Nm). Va fi disponibilă și o versiune 100% electrică – Master Z.E.
Noul Renault Trafic este o furgonetă multifuncțională, modernizată, care propune un design interior și exterior sofisticat, motoare noi și cutie de viteze automată EDC6. Această există, de asemenea, în versiunile de transport pasageri Combi, Microbuz și SpaceClass.
Kangoo Z.E. Concept este un showcar electric și urban, care prefigurează reînnoirea gamei Kangoo, așteptată începând cu 2020. Cu un design sculptat și dinamic, conceptul prezintă o adaptare la schimbările în modurile de lucru și de mobilitate.
După conceptul EZ-PRO, Groupe Renault continuă să se pregătească pentru viitor prin explorarea noilor utilizări de livrare urbană cu EZ-FLEX, un vehicul utilitar electric, conectat, compact și agil.
Un actor emblematic în segmentul vehiculelor comerciale timp de 120 de ani, Groupe Renault a stabilit un nou record de vânzări la nivel mondial în 2018 cu 619.229 de unități. Renault rămâne lider pe piață vehiculelor utilitare din Europa, păstrând acest rezultat din 1998, și își consolidează pozițiile în America Latină și zona Asia-Pacific. Odată cu lansarea Master Z.E. și datorită bestseller-ului Kangoo Z.E., Renault este pionier și lider în Europa pe segmentul vehiculului utilitar electric (46,2% din cota de piață).
Groupe Renault își reafirmă dorința de a deveni lider mondial în domeniul LCV-urilor datorită Alianței cu Renault – Nissan – Mitsubishi, care vizează mai mult de 2,5 milioane de unități vândute până în 2022. Pentru a-și susține expansiunea internațională, Renault lansează primul Master în Coreea, un Kangoo adaptat pieței sud-americane și Duster Oroch în Argentina și Columbia. În China, Groupe Renault se bazează pe RBJAC (Renault Brilliance Jinbei Automotive Company) pentru a susține fabricarea și vânzarea a șapte vehicule comerciale în China, inclusiv trei modele electrice până în 2022.
Cititi si Ford va investi 500 de milioane de dolari în vehicule electrice