logo informateca logo informateca
  • Știri
    • Interne
    • Externe
    • Sănătate
    • Showbiz
    • Turism și relaxare
  • Politică
  • Economie
    • Auto
    • Financiar
    • IT&C
  • Educaţie
    • Actualitate
    • Preşcolar
    • Şcoala
    • Studii în străinătate
    • Universitar
  • Sport
  • Casă şi grădină
    • Amenajări
    • Grădină
    • Info util
    • Noutăţi CasoTeca
  • Agricultură
    • La zi
    • Produse
    • Utilaje
  • Opinii
  • Publicitate
Reading: Românii cheltuiesc cu 9% mai mulți bani la mall
Share
InformatecaInformateca
Cauta...
  • Știri
    • Interne
    • Externe
    • Sănătate
    • Showbiz
    • Turism și relaxare
  • Politică
  • Economie
    • Auto
    • Financiar
    • IT&C
  • Educaţie
    • Actualitate
    • Preşcolar
    • Şcoala
    • Studii în străinătate
    • Universitar
  • Sport
  • Casă şi grădină
    • Amenajări
    • Grădină
    • Info util
    • Noutăţi CasoTeca
  • Agricultură
    • La zi
    • Produse
    • Utilaje
  • Opinii
  • Publicitate
Follow US
© 2024 Informateca.ro
Economie

Românii cheltuiesc cu 9% mai mulți bani la mall

Dan Carol
Actualizat: 14 iunie 2024 10:27
Dan Carol
Actualizat: 14 iunie 2024
Share
SHARE

Suma medie cheltuită de români la o vizită în mall-uri a crescut cu 9% față de 2023, ajungând la 327 de lei. Generația X (cei născuți între 1965 și 1980) cheltuiește cea mai mare sumă pe vizită, în medie 346 de lei, în timp ce generația Z (cei născuți între 1997 și 2012) cheltuiește cea mai mică sumă, de 293 de lei, potrivit unui studiu publicat joi.

„Acest studiu este extrem de util atât pentru noi, ca lideri ai segmentului de indoor advertising din România, cât și pentru marketeri și branduri, oferindu-le date demografice și de comportament pe care altfel nu le-ar putea obține. În plus, Brand Management se pregătește pentru digitalizarea relației cu clienții printr-un proiect pe care intenționăm să îl lansăm în viitorul apropiat,” a declarat Laurențiu Jiga, CEO și fondator al companiei Brand Management.

Studiul arată că 59% dintre respondenți merg la mall cel puțin o dată pe săptămână. În rândul generației Z, acest procentaj este chiar mai mare, ajungând la 70%.

De asemenea, 31% consideră că orice zi a săptămânii este potrivită pentru o vizită, atitudine întâlnită mai des în rândul celor care merg frecvent la mall (42%).

- Publicitate -

Precedentul studiu pe aceeași temă, publicat în luna mai a anului 2023, a arătat că timpul mediu pe care îl petreceau românii într-o vizită la mall era de 130 minute.

Oamenii stau mai  mult la mall

În acest an, durata medie a unei vizite la mall a crescut cu 9,2%, la 142 de minute, fiind semnificativ mai mare pentru Generația Z, care petrece în medie 174 de minute. Femeile petrec, în medie, 151 de minute la mall, comparativ cu 133 de minute în cazul bărbaților.

De asemenea, 60% dintre cei care merg la mall sunt căsătoriți, 16% sunt angajați într-o relație, iar 15% sunt single.

„Într-o piață dinamică și în continuă schimbare, studiile precum cel realizat în parteneriat cu Reveal Marketing Research sunt esențiale, pentru a ghida brandurile spre clienții lor. Astfel de cercetări nu doar că ne oferă date concrete despre comportamentul consumatorilor, dar ne și ajută să înțelegem mai bine tendințele și preferințele acestora. Astfel, putem să adaptăm strategiile de vânzări și să oferim soluții de publicitate indoor care răspund nevoilor actuale ale clienților noștri,” a declarat Georgian Drăghici, director de vânzări în cadrul Brand Management.

Trafic5 este un instrument care oferă Brand Management, brandurilor și marketerilor o imagine clară și completă a numărului de vizite la mall-uri.

- Publicitate -

Acest indicator compilează o gamă largă de date, de la frecvența vizitelor într-un interval de timp specific, la durata acestora, motivele pentru care cumpărătorii merg la mall și multe altele.

Studiul de piață a fost realizat la comanda Brand Management de către Reveal Marketing Research și s-a desfășurat online în perioada 10 – 19 mai 2024 pe un eșantion reprezentativ de peste 800 de respondenți. Marja de eroare este de +/-3.5% la un nivel de încredere de 95%.

Etichete:Brand ManagementcumparatoriGenZGeorgian DrăghiciLaurențiu JigamarketingRevealshopping mallvizite la mall
Distribuie articol:
Facebook Whatsapp Whatsapp Email Copiaza linkul Print
Share
Ad imageAd image
Publicitate
Ad imageAd image
- Publicitate -
Ad imageAd image

Parteneri

  • CasoTeca
  • AgroTeca
  • Pedagoteca
  • Prescu.ro

Articole similare

Economie

UE acuză Microsoft de gruparea ”abuzivă” a produselor Teams şi Office

Uniunea Europeană a acuzat marţi Microsoft că a încălcat regulile antitrust prin gruparea ”abuzivă” a produselor sale Teams şi Office,…

2 Minute
gaze gazoduct
Economie

UE vrea să aducă gaze naturale din Nigeria

Uniunea Europeană (UE) îşi consolidează relaţiile cu Nigeria, ca parte a eforturilor de diversificare a surselor de importuri de gaze…

1 Minute
iPhone SE 2022
IT&C

Apple a lansat la Barcelona iPhone SE 2022 aka iPhone SE 3

Apple a prezentat aseară colecţia de primavară-vară de produse hardware. Vedeta a fost iPhone SE 2022 aka iPhone SE 3,…

2 Minute
ANAF
Economie

ANAF vinde bunuri confiscate: bijuterii, mașini, case terenuri

Autoritatea Națională pentru Administrare Fiscală (ANAF) are sute de bunuri precum mașini, case, terenuri sau echipamente pe care le-a confiscat…

2 Minute
logo informateca logo informateca
  • Despre InformaTeca
  • Publicitate
  • Contact
  • Termeni şi condiţii
Info Utile
  • Despre InformaTeca
  • Publicitate
  • Contact
  • Termeni şi condiţii
Reading: Românii cheltuiesc cu 9% mai mulți bani la mall
Share

Publicațiile


 

CasoTeca: CasoTeca | Noutati casa si gradina | Amenajari interioare si exterioare | Amenajari gradini | Informatii Utile Casa

PedagoTeca: Stiri educatie | Prescolari | Scolari | Universitar | Studii strainatate | Actualitate | Opinii

AgroTeca: AgroTeca | Noutati agricultura | Produse agricole | Utilaje agricole

InformaTeca: InformaTeca | Noutati online | Casa si Gradina | Educatie | Agricultura | Economie | Sport | Politica

Alte site-uri: PRescu.ro | MoneyBuzz.ro | CurierulNațional.ro | Goool.ro | SlatinaBuzz.ro

 

Welcome Back!

Sign in to your account

Username or Email Address
Password

Lost your password?