Plăţile în numerar continuă să fie considerate cele mai sigure de către români.
„Când vine vorba de utilităţi, 7 din 10 români obişnuiesc să le plătească personal şi achită cel puţin o factură prin intermediul sistemului electronic PayPoint. 3 din 10 respondenţi care au utilizat un sistem electronic de plată în ultimele 3 luni asociază dispozitivul electronic folosit cu PayPoint”, arată PayPoint România, realizatorul studiului de piaţă.
Consumatorii PayPoint îşi plătesc facturile la electricitate în proporţie de 90% prin sistemul de plată asistată, la telecomunicaţii în proporţie de 84%, la gaz în proporţie de 55% şi la apă în proporţie de 50%.”Comportamentul financiar al consumatorului rămâne fidel noţiunilor de siguranţă, proximitate şi uşurinţă în utilizare ce definesc sistemul de plăţi PayPoint şi ne bucură să observăm că utilizatorii noştri aleg să folosească sistemul Paypoint cu recurenţă lunară. În magazinele partenere PayPoint din apropierea locuinţei, plăţile sunt efectuate rapid şi în siguranţă, fiind de asemenea locul în care consumatorii îşi fac o parte din cumpărăturile zilnice necesare”, a declarat Mugur Dogariu, managing director PayPoint România.