Sharp made in Europa, made in Manisa

0

Frigiderele și mașinle de spălat Sharp sunt produse în Manisa, lângă Izmir, Turcia, într-o zonă industrială care acoperă nu mai puțin de 210 terenuri de fotbal. Aici, tucii de la Vestel, cei care dețin drepturile pentru producția, marketingul și vânzarea produselor Sharp au investit într-o mega fabrică sau o fabrică de fabrici. Mai exact, fiecare dintre aceste produse se confecționează într-o fabrică distinctă, cu depozit, linii și angajați proprii

Vestel se numără printre cei mai mari furnizori de tehnologie pentru sute de companii cu operațiuni, în special, în Europa, dar și în zona Malaeziei, Indonezia sau Tailanda. Compania a preluat în ianuarie 2015, brandul și tehnologia “made in Japan”, Sharp și au vândut, anul trecut, 810.000 produse sub acest brand, iar afacrile totale s-au cifra la 2,4 miliarde euro. Acest lucru le-a permis să investească 150 de milioane de euri doar în afacerea cu mașini de spălat

La Fabrica Vestel, mai degrabă în “orașul Vestel” lucreză aproximativ 40.000 de oameni. Localitatea din apropiere, Manisa depinde, practic, de Vestel din acest punct de vedere. Fabrica are o suprafață impresionantă de 1,1 milioane de metri pătrați, iar pe lângă muncitori, mai lucrează aici și peste 1,400 de ingineri, oameni de știință și specialiști R&D.

Alberico Lissoni, head of sales and marketing, subliniaza cateva dintre liniile de productie ale Vestel: “solutii LED, masini de spalat vase si rufe, cuptoare cu microunde si electrice, plite electrice, incarcatoare pentru masini electrice, telefoane Venus (disponibile in Turcia – n.r.), aere conditionate. Toate in Vestel City. Construim produse de la zero, conform specificatiilor clientilor. 2% din venituri se duce catre R&D, avand numeroase patente”, puncteaza italianul.

Toate produsele albe Sharp disponibile în România sunt construite și gândite la fabrica Vestel din Turcia

Dacă înainte erau necesare aprox. 5 luni pentru livrarea și distribuirea produselor din Japonia până în statele din Europa, acum timpul de livrare a scăzut la 5 săptămâni. Viteza, produsele competitive, dar și prețul la raft fac diferența.

Sharp atacă mid marketul (aprox. 36% din piață) și se luptă cu branduri precum Zanussi, Whirpool, Hotpoint. Pe segmentul premium se situează branduri precum Miele, AEG, Samsung sau Siemens, în timp ce în zona de branduri ieftine sunt poziționate branduri precum Beko, Indesit, Mastercook. 70% dintre consumatori își fac research-ul online, în timp ce 20% cumpără ca urmare a feedbackului primit de rețelele sociale de clienți.

Cuptorul viitorului apropiat de la Sharp va avea prestabilite în memorie peste 150 de rețete de mâncare

Acest lucru înseamnă că va putea să potrivească automat temperatura și timpul de gătire în funcție de rețetă. Compania a lucrat cu bucătari faimoși pentru crearea acestor rețete.

Atunci când este gândit designul unei mașini de spălat, al unui aragaz sau frigider se iau în calcul o multitudine de factori, ca de exemplu, regiunile în care produsele urmează să fie vândute, faptul că tânăra generație dorește un design modern, compatibil cu device-urile de ultimă generație. În cest sens, Sharp urmează să prezinte la IFA Berlin, toamna aceasta, multiple electrocasnice albe inteligente.

Electrocasnicele inteligente pot fi controlate prin intermediul telefonului mobil. Vei putea afla în timp real dacă, de exemplu, ai uitat ușa deschisă la frigider; poți controla temperatura frigiderului de la distanță, poți deschide sau închide electrocasnicele, poți transmite eventualele probleme tehnice către service prin intermediul aplicație. Mai mult, în cazul unor probleme care nu pot fi detectate de consumator, electrocasnicele pot transmite singure informații service-urile autorizate, acestea anunță clientul și astfel se evită probleme mai mari.

Surse: Wall-Street și Business Cover

Lăsaţi un mesaj

Te rugăm să adaugi un comentariu
Vă rugăm să completaţi numele