Tesla a intrat și pe piața băuturilor alcoolice

0

Tesla a lansat online, în această săptămână, propria sa marcă de tequila, la preţul de 250 de dolari sticla.

 

Fotografiile cu “Tesla Tequila” publicate pe site-ul companiei arătă o sticlă sub formă de fulger, uşor diferită de ceea ce anunţate Musk. Produsul a fost listat rapid ca ”epuizat”.

Tesla nu a răspuns imediat unei solicitări de comentarii. Musk a anunţat ideea sa pentru “Teslaquila” pe 1 aprilie 2018, pe Twitter, ceea ce i-a făcut pe mulţi dintre urmăritorii săi să considere că este o păcăleală.

Eforturile lui Musk pentru înregistrarea mărcii în luna octombrie a anului 2018 s-au lovit de opoziţia producătorilor de tequila din Mexic. Consiliul pentru Reglementarea Tequila din Mexic a argumentat că numele “Teslaquila” evocă cuvântul Tequila, iar Tequila este un cuvânt protejat.

Vezi declarația pentru deplasarea pe timpul nopții și cea de la angajator

Lăsaţi un mesaj

Te rugăm să adaugi un comentariu
Vă rugăm să completaţi numele