FlixBus, compania care operează cea mai mare rețea de transport cu autocarul pe distanțe lungi din Europa, raportează creșteri semnificative în 2018, traficul de pasageri a fost de aproape trei ori mai mare față de anul precedent.
Rezultatele pozitive se datorează creșterii ofertei de destinații în care se poate călători din România, cât și adăugării de noi curse spre țări precum Ungaria și Austria.
Traficul FlixBus se menține pe un trend ascendent și în cele mai importante orașe din țară. În București, numărul pasagerilor care au optat pentru autocarele verzi a crescut de patru ori. De asemenea, fluxul de pasageri s-a dublat atât în Timișoara, cât și în Cluj-Napoca.
Începând cu 2018, operatorul de transport a crescut numărul curselor zilnice spre Ungaria și a conectat România la Bulgaria, cea mai nouă țară adăugată rețelei sale. Pe parcursul verii, au fost lansate curse zilnice spre Sofia, dar și spre cele mai populare orașe de pe litoralul bulgăresc.
Startup-ul european a început să crească oferta curselor în România din a doua jumătate a anului 2017. Datorită numeroaselor destinații către Europa de Vest, traficul de pasageri a fost de aproape trei ori mai mare față de cel din 2017. Astfel, pasagerii FlixBus pot călători direct din orașe precum Arad, Brașov, Sibiu, Cluj Napoca, Timișoara sau București spre Olanda, Belgia, Franța, Austria sau Germania. Rețeaua verde din România cuprinde în prezent conexiuni directe către 15 țări europene.
În 2018, FlixMobility a devenit compania care operează cea mare rețea de autocare pe distanțe lungi din lume, oferind servicii de mobilitate pasagerilor din 29 de țări. La nivel global, s-a înregistrat o creștere de 40% a numărului de conexiunil zilnice, de la 250.000 la 350.000 în Europa și Statele Unite ale Americii între ianuarie și decembrie 2018.