logo informateca logo informateca
  • Știri
    • Interne
    • Externe
    • Sănătate
    • Showbiz
    • Turism și relaxare
  • Politică
  • Economie
    • Auto
    • Financiar
    • IT&C
  • Educaţie
    • Actualitate
    • Preşcolar
    • Şcoala
    • Studii în străinătate
    • Universitar
  • Sport
  • Casă şi grădină
    • Amenajări
    • Grădină
    • Info util
    • Noutăţi CasoTeca
  • Agricultură
    • La zi
    • Produse
    • Utilaje
  • Opinii
  • Publicitate
InformatecaInformateca
Cauta...
  • Știri
    • Interne
    • Externe
    • Sănătate
    • Showbiz
    • Turism și relaxare
  • Politică
  • Economie
    • Auto
    • Financiar
    • IT&C
  • Educaţie
    • Actualitate
    • Preşcolar
    • Şcoala
    • Studii în străinătate
    • Universitar
  • Sport
  • Casă şi grădină
    • Amenajări
    • Grădină
    • Info util
    • Noutăţi CasoTeca
  • Agricultură
    • La zi
    • Produse
    • Utilaje
  • Opinii
  • Publicitate
Follow US
© 2024 Informateca.ro
IT&C

Trendyol atrage 1.000 de comercianți români: IMM-urile domină prezența locală pe platformă

Stefan Alexiu
Actualizat: 26 iunie 2025 16:34
Stefan Alexiu
Actualizat: 26 iunie 2025
Share
SHARE

Platforma internațională de comerț electronic Trendyol, susținută de Alibaba, a atins pragul de 1.000 de comercianți români activi, după doar șase luni de la lansarea oficială a procesului de înrolare pe piața locală. Majoritatea acestora sunt întreprinderi mici și mijlocii (IMM-uri), dar se regăsesc și branduri cunoscute precum evoMAG sau Gerovital.

IMM-urile românești își găsesc locul în e-commerce-ul internațional

Comercianții români generează în prezent 15% din volumul total al afacerilor Trendyol în România, iar compania își propune ca până la sfârșitul anului să ajungă la 5.000 de comercianți locali activi.

„Acest prag ilustrează faptul că platforma noastră oferă o oportunitate reală pentru afacerile locale, indiferent de dimensiune, de a-și dezvolta activitatea atât în România, cât și pe piețe externe,” a declarat Irem Yılandil, Head of International Expansion, Trendyol Group.

Modă, casă și produse de larg consum – categoriile preferate

Printre cele mai populare categorii în care activează comercianții români pe Trendyol se numără:

  • Fashion (41%)
  • Home (25%)
  • FMCG – produse de larg consum (14%)
  • Cosmetice (11%)
  • Electrocasnice (5%)

Dacă moda rămâne lider în preferințele consumatorilor, cele mai rapide creșteri în ultimele luni s-au înregistrat în segmentele FMCG, cosmetice și produse pentru casă.

- Publicitate -

Sprijin pentru creștere și vizibilitate

Trendyol pune la dispoziția partenerilor români un ecosistem de sprijin integrat, care include:

  • Instrumente de promovare și analiză a performanței
  • Un depozit logistic local
  • Platforma Seller Center, pentru gestionarea stocurilor, prețurilor și interacțiunii cu clienții

Peste 72% dintre comercianți au utilizat deja aceste facilități, cele mai eficiente fiind participarea în campanii speciale, oferirea de reduceri și cupoane personalizate pentru clienți.

Extindere rapidă: de la Black Friday la integrarea accelerată

Prezența Trendyol în România s-a intensificat după succesul primei campanii de Black Friday în noiembrie 2024. Platforma a lansat oficial procesul de înrolare a comercianților în decembrie, iar ritmul a crescut semnificativ în ultimele două luni – doar în luna mai au fost integrați peste 500 de comercianți români.

Timpul mediu de activare pe platformă este de mai puțin de o săptămână.

O rețea regională în expansiune

Cu peste 2,3 milioane de utilizatori în regiune, Trendyol conectează în prezent peste 250.000 de comercianți cu mai mult de 40 de milioane de clienți din Turcia, Germania, Azerbaidjan, statele din Golf și mai recent România, Cehia, Slovacia, Polonia, Ungaria, Bulgaria și Grecia.

- Publicitate -
Etichete:alibabaAliexpresscomert onlinedigitalizaree-commerce RomâniaIMM-urimarketplaceproduse romanestiTrendyol
Distribuie articol:
Facebook Whatsapp Whatsapp Email Copiaza linkul Print
Ad imageAd image
Publicitate
Ad imageAd image
- Publicitate -
Ad imageAd image
- Publicitate -
Ad imageAd image

Parteneri

  • CasoTeca
  • AgroTeca
  • Pedagoteca
  • Prescu.ro

Articole similare

EconomieIT&C

Google a pierdut două miliarde de dolari după investiţia în compania românească UiPath

Cu aproximativ două miliarde de dolari a scăzut investiţia Google la producătorul de software UiPath din vara lui 2021, din…

3 Minute
IT&C

Microsoft vrea să reinventeze internetul: de la clicuri la agenți AI

La aproape doi ani și jumătate de la lansarea ChatGPT, Microsoft își propune să treacă la o nouă eră digitală…

4 Minute
IT&C

Starlink lansează o antenă mai mică pentru conexiunile prin satelit

Starlink a lansat Starlink Mini, o antenă portabilă, semnificativ mai mică decât cele de până acum, pentru recepționarea internetului prin…

2 Minute
IT&C

Serviciile AI de generare a melodiilor, date în judecată de industria muzicală

O acțiune în justiție concentrată a marilor case de discuri a început împotriva a două start-up-uri de inteligență artificială, acuzate…

3 Minute
logo informateca logo informateca
  • Despre InformaTeca
  • Publicitate
  • Contact
  • Termeni şi condiţii
Info Utile
  • Despre InformaTeca
  • Publicitate
  • Contact
  • Termeni şi condiţii

Publicațiile


 

CasoTeca: CasoTeca | Noutati casa si gradina | Amenajari interioare si exterioare | Amenajari gradini | Informatii Utile Casa

PedagoTeca: Stiri educatie | Prescolari | Scolari | Universitar | Studii strainatate | Actualitate | Opinii

AgroTeca: AgroTeca | Noutati agricultura | Produse agricole | Utilaje agricole

InformaTeca: InformaTeca | Noutati online | Casa si Gradina | Educatie | Agricultura | Economie | Sport | Politica

Alte site-uri: PRescu.ro | MoneyBuzz.ro | CurierulNațional.ro | Goool.ro | SlatinaBuzz.ro

 

Welcome Back!

Sign in to your account

Username or Email Address
Password

Lost your password?