Producătorul de autovehicule de transport rutier ATP Trucks Automobile a lansat primul său camion. TRUSTON, echipat în variantele basculantă şi betonieră, este asamblat 100% în România. Prețurile de livrare încep de la 85.000 de euro (cel mai mic nivel european), TRUSTON intrând pe piață cu doi ani garanție. ATP Trucks, cu sediul în Baia Mare, își propune să se impună, astfel, în primul rând pe piața românească de vehicule comerciale de profil.
Basculanta TRUSTON este făcută să transporte mai mult și să reziste mai bine în timp, iar betoniera ajunge cu ușurință în cele mai dificile locații, inaccesibile până acum. „Rapoartele de transmisie îi conferă un avantaj în urcarea pantelor și în pornirea de pe loc în plină sarcină”, au declarat reprezentanții producătorilor, la evenimentul de lansare.
În momentul de față sunt finalizate pe linia de asamblare primele 10 autoutilitare, pentru trei dintre ele fiind deja semnate contracte cu clienți din Baia Mare, București și Bistrița.
Rezistența la șocuri sporește capacitatea de transport
Cea mai importantă caracteristică a modelelor TRUSTON este rezistenţa, noul vehicul fiind construit pe două profile în C, unul de 7 mm și unul de 8 mm, puse unul într-altul, ceea ce crește semnificativ rezistența șasiului. Rezistența superioară a componentelor permite transportarea unor greutăți cu 33% mai mari decât media pieței şi se traduce într-o durabilitate sporită a ansamblului.
TRUSTON, date tehnice – versiunea standard:
– preinstalare camere
– climatizare automată
– volan multifuncţional
– Cruise Control (echivalentul „pilotului automat”)
– senzori de ploaie și lumină
– computer de bord
– scaun pneumatic pentru şofer
– volan îmbrăcat în piele artificială
– cabină mare și pat pentru şofer
– suspensie pneumatică la cabină
– nivelul de poluare Euro 6 C, următoarele vor fi Euro 6 D
– bena are o înclinație maximă de 48 grade reglabil
– motor Weichai, nr 1 mondial în motoare Havy Duty
– capacitatea benei – 22 mc, 52 de tone
– tracțiune 8×4
– sistem electronic de frânare normală, cu tamburi și control EBS
– sistem antiblocare a roţilor în frânare (ABS)
– sistem electronic de control al stabililităţii (ESC)
– sistem electronic de control al tractiunii (ASR)
– motor de 430 CP, 316 kW
– motor diesel de peste 6.000 cmc
– cuplu maxim 2060 Nm (1000-1400 de rotații pe minut)
– cutia de viteze este ATP Truck – Fast, manuală, cu 16 trepte
– sistemul de suspensie prevede arcurile cu 11 foi pe faţă şi 13 foi pe spate.
Unitatea de entertainment vine cu touchscreen, ecran color, conectivitate USB, card reader SD, Bluetooth integrat, player video și comenzi pe volan.
Gama de culori ce pot fi asigurate cuprinde roşu, portocaliu, verde, albastru, gri, alb și sanidine.
Capacitatea de producție a fabricii: 360 de camioane pe an
„TRUSTON: îl definim ca un produs în care să te încrezi pentru afacerea ta. Puternic, robust, fiabil, ușor de manevrat, se transpune ca răspuns la nevoia de dezvoltare continuă a ATP Group. Prin ATP Trucks Automobile, ATP Group ajunge la un nivel superior. Avem produsul finit propriu bazându-ne pe o experienţă integrată raportată la piaţa de automotive, reţeaua de service-uri autorizate şi cea de distribuţie auto”, a declarat, la evenimentul de lansare, Mircea Cirţ, președintele ATP Group.
Componente de la cei mai buni furnizori
„În afacerea noastră avem acces la cei mai buni furnizori. Motoarele TRUSTON sunt Power by Weichai. Weichai este Numarul 1 mondial la vânzarea de motoare comerciale diesel de peste 6.000 cmc”, a menţionat Mircea Cirţ.
Din punct de vedere constructiv, șasiul este foarte rezistent, fiind susţinut de două profile în C puse unul într-altul: unul de 7 mm și unul de 8 mm. Bena basculantei TRUSTON este confecționată din tablă Hardox de 8 mm a carei geometrie conferă rezistență sporită.
Betoniera TRUSTON are o capacitate standard de 10 mc, angrenată cu componente Eaton, respectiv Bonfiglioli, şi este fabricată şi ea din tablă Hardox.
Sursa: Revista-patronatelor.ro