Întâmplarea a provocat o disputa între CFR Călători și CFR Infrastructură, care își pasează responsabiltatea, iar cea de-a doua a publicat deja imagini cu momentul incidentului.
Despre ce este vorba mai exact: ușa unui vagon al trenului IR 1836 care a plecat marți la ora 7:40 din Cluj și ar fi trebuit să ajungă la 20:19 la București Nord, pe un traseu de 621 km, via Petroșani și Craiova, a căzut în mers, la ieşire din staţia Bărăbanţ. Incidentul s-a produs în jurul orei 10:30, când trenul parcursese circa 125 km. Garnitura a ajuns cu 80 de minute întârziere la București.
După cum spuneam, CFR Călători şi CFR Infrastructură s-au acuzat reciproc pentru producerea acestui incident. CFR Călători a susţinut că uşa a fost agăţată şi smulsă de un utilaj care lucra la infrastructura feroviară, în timp ce CFR Infrastructură a dezmințit miercuri. CFR Infrastructură spune că ușa vagonului a căzut „SINGURĂ” pe liniile CF, „fără ajutorul niciunui utilaj”.
De asemenea, CFR Infrastructură a publicat imagini cu momentul în care cade uşa, pe pagina oficială de Facebook.
Citește și: CFR Călători: legături zilnice de la București către Istanbul/Halkali, Sofia și Varna
https://www.facebook.com/cfrinfrastructura/videos/1122387328609064/