Magazinul online de home&deco Bonami și-a majorat vânzările cu 50% anul trecut, depășind ținta de 27 milioane euro. Retailerul și-a îmbunătățit semnificativ poziția pe toate piețele europene unde este prezent ( Cehia, Polonia, Slovacia, România). La creșterea cifrei de afaceri au contribuit expansiunea cu succes în România, consolidarea vânzărilor pe segmentul de mobilă și mărirea stocului. În 2018, Bonami vrea să depășească 40 milioane de euro și urmează să se lanseze în Ungaria.
Cea mai importantă creștere a fost înregistrată în România, unde Bonami este prezent din 2016. „Am pariat pe piața românească, care deja după primul an de la lansare contribuie cu 10% la realizarea cifrei de afaceri “, spune David Siška, CEO al Bonami. „Planificăm o altă extindere în 2018, de data aceasta în Ungaria”, adaugă acesta. Piața din România a crescut semnificativ în 2017: de șapte ori față de 2016.
1,4 milioane obiecte vândute în patru țări
Ținta financiară în România pentru 2018 este similară cu cea din Polonia, țară în care Bonami este prezent încă din 2014. La momentul actual există peste 500.000 de înregistrări pe site-ul românesc, iar aplicația mobilă a fost descărcată de 10.000 ori și reprezintă aproximativ 10% din venituri după numai trei luni de la lansare.
Compania se concentrează în ultimii doi ani pe vânzările de mobilier online. „Acest segment reprezintă o treime din cifra de afaceri a companiei și crește constant. De aceea dorim să extindem gama de mobilier, dar și să îmbunătățim serviciile asociate comercializării”, arată David Siška.
În 2017, Bonami a vândut un total de 1,4 milioane de obiecte din care peste 100.000 noi, în toate cele patru țări europene. Pentru a atinge în 2018 cifra de afaceri planificată, compania se bazează pe sporirea numărului de produse din stoc, pe livrarea rapidă și pe extinderea gamei cu produse noi.
Sursa: Vânzări în creștere cu 50% pentru Bonami anul trecut