
Volkswagen anunță două premiere mondiale la Salonul Auto Internațional de la Frankfurt (IAA) de anul acesta: lansarea ID.3, primul full-electric din portofoliu și „New Volkswagen” – noua identitate vizuală și noul logo.
După Beetle și Golf, ID.3 va marca startul unei noi ere pentru Volkswagen – una electrică, complet conectată și cu emisii de carbon reduse. Repoziționarea strategică inițiată acum patru ani, orientată către conținut calitativ și către proiecte sustenabile va fi pusă în valoare de noua identitate vizuală. Prezența brandului va fi mai fresh, modernă și digitală.
„Salonul Auto Internațional din Frankfurt va fi un moment cheie în repoziționarea strategică a brandului Volkswagen. Rezultatele eforturilor noastre vor fi vizibile datorită noului ID.3 și a noii identități vizuale”, declară Ralf Brandstätter, COO Volkswagen Passenger Cars.
Noua prezență a brandului nu doar că va fi mai îndrăzneață și mai colorată, ci și mai orientată către digital, de la logo până la nivelul tuturor vizualurilor. Aspectul brandului va fi foarte diferit de cel existent până în prezent.
Noul logo Volkswagen va fi mult mai modern, simplu și clar. Va fi redus la elementele sale esențiale și va fi prezentat cu un nou design, plat și bidimensional, fiind mai ușor de folosit și mult mai recogniscibil în mediile digitale. Acest lucru este valabil și pentru noile elemente de brand ale companiei, precum pictogramele, fonturile, culorile sau vizualurile. O altă premieră este logo-ul sonor, care va înlocui vechiul claim al brandului. În plus, brandul Volkswagen va avea o voce feminină în viitor.
Noua identitate vizuală își va face simțită prezența începând cu Salonul Auto Internațional IAA de la Frakfurt, în septembrie. Startul va fi dat de proiectarea noului logo pe sediul companiei din Wolfsburg. Apoi, implementarea se va face secvențial, folosind o abordare sustenabilă în termeni de resurse și costuri.
Noua identitate vizuală este rezultatul proiectului strategic Transform 2025+, inițiat de Volkswagen în toamna anului 2015. În prezent, Volkswagen pregătește faza a doua a implementării, respectiv startul strategiei de digitalizare și e-mobilitate, ceea ce implică realinierea comunicării companiei cu clienții săi. Volkswagen va putea comunica în premieră prin intermediul ecosistemului digital al automobilului direct cu clienții și cu dealerii parteneri.
Volkswagen se transformă dintr-un producător auto într-un furnizor de servicii de mobilitate, oferind clienților săi nu doar un automobil, ci conceptul de mobilitate al viitorului. Acesta este motivul pentru care structura vânzărilor va fi transformată în această direcție, urmând să fie aliniată cu dealerii și cu marketingul.
Cititi si Volkswagen dă startul fazei de pre-rezervare pentru modelul electric ID.3 1ST