Wizz Air introduce noua politică de bagaje axată pe pasager peste o săptămână

0

Wizz Air introduce noua politică de bagaje axată pe pasager peste o săptămână, de la 1 noiembrie 2018, care are ca scop facilitarea îmbarcării și reducerea întârzierilor cauzate de bagaje.

Începând cu data de 1 noiembrie, fiecare pasager are dreptul să aducă la bord un bagaj de mână gratuit (40x30x20 cm), în timp ce pasagerii care au achiziționat WIZZ Priority vor avea permisiunea de a transporta în cabină și un troller (55x40x23 cm).

Pe baza feedback-ului primit de la pasageri, dar și a schimbării obiceiurilor de călătorie, Wizz Air a introdus un nou tip de bagaj de cală de 10 kilograme, cu prețuri ce încep de la doar 7 euro, pentru a facilita confortul călătorilor.

Noua politică de bagaje le permite clienților să aleagă între mai mult de 50 de variante de bagaje de mână gratuite sau de cală, în funcție de preferințele lor individuale. Compania îi încurajează pe pasageri să împacheteze bagajele eficient și să achiziționeze WIZZ Priority, un serviciu care include un bagaj de mână gratuit (40x30x20 cm) și un troller (55x40x23 cm) care poate fi transportat la bord, check-in prioritar și îmbarcare prioritară de la doar 5 euro.

Wizz Air este cea mai mare companie aeriană low-cost din Europa Centrală şi de Est, care operează o flotă de 104 aeronave Airbus A320 şi A321 şi oferă mai mult de 600 de rute de la 25 de baze, ce asigură conexiunea între 143 de destinaţii din 44 de ţări.

Lăsaţi un mesaj

Te rugăm să adaugi un comentariu
Vă rugăm să completaţi numele