YouTube, platformă video deţinută de Google, a anunţat marţi că a lansat „un mic experiment” pentru a testa diverse noi modele care nu afişează public numărul de aprecieri negative – „dislike” – primit de un videoclip.
Această decizie a fost luată după ce reprezentanţii platformei au realizat că butonul cu degetul mare orientat în jos poate fi un mijloc de a hărţui utilizatorii individuali de YouTube.
„Dacă sunteţi parte din acest mic experiment, s-ar putea să vedeţi unul dintre aceste concepte în următoarele săptămâni”, a fost scris pe contul Twitter al YouTube.
Creatorii de conţinut pentru YouTube vor putea vedea în continuare, prin unealta YouTube Studio, numărul de „like”-uri şi „dislike”-uri primite.
Utilizatorii incluşi în test vor putea de asemenea să aprecieze pozitiv sau negativ un videoclip.
YouTube însăşi a fost subiectul unei campanii „dislike” în urmă cu doi ani. YouTube Rewind – recapitularea anuală a trendurilor culturale şi în ceea ce priveşte meme-urile – a stabilit un record al celor mai multe aprecieri negative primite, la mai puţin de o săptămână după ce a fost publicată.
Parlamentarii AUR vor întrevedere ”urgentă” cu Ministrul de Interne