În această vară, la aniversarea de un an a centrului comercial, Floria și ParkLake au colaborat din nou pentru un proiect inedit de decorațiuni pentru eveniment, al doilea proiect comun după cel de la deschiderea din 2016 a mallului.
Cum ParkLake a propus un concept inedit de centru comercial cu o sinergie specială între interiorul mallului, amenajarea peisagistică și parcul aflat în imediată vecinătate, la un an de la deschidere, Floria a realizat un decor aniversar care să transforme ParkLake într-o veritabilă oază de verdeață și flori, în mijlocul orașului.
Pentru amenajarea mallului s-au folosit peste 3.000 de fire de flori și verdeață. Tipologia lor a variat, de la flori exotice precum orhideea, protea, cală, allium și anthurium, până la elemente clasice precum trandafirul și hortensia, mixate cu mușchi, plante suculente și alte elemente naturale precum scoarță de copac, crengi sau bucăți de lemn.
Pentru că întregul decor să fie în concordanță cu amplasarea centrului comercial și amenajarea să paisagera, s-au utilizat peste 400 de plante care au redat imaginea de vegetație luxuriantă a unei oaze de verdeață.
Amenajarea a durat 12 ore
Întregul proces de decorare a durat 12 ore, plus pregătirile prealabile. Echipa implicată a cuprisns 7 persoane, project manageri, decoratori florali și concept designeri.
Decorul floral a fost gândit pentru marcarea zonelor principale:
- photowall: un perete viu realizat dintr-un mix de verdeață și plante exotice;
- pupitrul DJ-ului;
- mesele de bufet;
- decorul celor 3 baruri;
- structurile florale: butaforii realizate cu un mix de flori exotice, plante și elemente naturale.
Montajul a avut loc pe terasa centrului comercial în ziua aniversării; ulterior a fost relocat în incinta ParkLake Shopping City pentru o perioadă de o săptămână.
500.000 de euro din amenajările peisagere
În 2016 valoarea totală a contractelor Floria în zonă amenajării peisagere a depășit sumă de 500.000 euro și include proiecte corporate, comerciale și rezidențiale.
„Proiectele de amenajări și decorațiuni florale contractate de ParkLake au fost pentru noi foarte ofertante din punct de vedere creativ. Acestea ne-au permis să ne jucăm cu mii de flori, să realizăm structuri impresionante și să punem în practică idei care să uimească zeci de mii de vizitatori ai centrului comercial”, spune Andreea Uceanu, general manager Rețeaua Floria.
Valoarea proiectului de amenajare peisageră, din 2016, din cadrul ParkLake a depășit 1,5 milioane de lei.
Sursa: Floria a folosit 3.000 de fire de flori pentru amenajarea ParkLake