eMag a anunțat că oferă reduceri de 40 de milioane de euro pentru clienți de Black Friday, pe 17 noiembrie, pentru cele 2 milioane de produse de la eMag și de la cei peste 4.000 de selleri din Marketplace care au pregătit stocuri mari pentru ziua cu cele mai multe reduceri din an.
În plus, 2.000 de clienți care vor aplica de Black Friday pentru cardul de cumpărături eMag vor fi răsplătiți cu un voucher în valoare de 500 de lei, la prima achiziție de cel puțin 1.000 de lei făcută pe eMag.
„Am construit Black Friday plecând de la dorința de a le da clienților prețuri foarte bune, bazându-ne pe volume foarte mari. Am ajuns la a șaptea ediție a evenimentului, păstrăm tradiția, iar pentru a putea oferi prețuri mai bune decât oricând în timpul anului, Black Friday trebuie să fie o singură zi. Această zi este vineri, 17 noiembrie”, spune Iulian Stanciu, CEO eMag.
În urmă cu un an, creșterea comenzilor de Black Friday a dus la un record de vânzări de 301 milioane de lei pentru eMag. Anul acesta, compania se așteaptă și ca media numărului de produse comandate de fiecare client de Black Friday să crească și să ajungă la 3,4 produse, iar valoarea totală a comenzilor să se ridice la 350 de milioane de lei.
Ce intră în ofertă
Clienții eMag vor putea cumpăra la preț special televizoare, telefoane mobile, frigidere, laptopuri, mașini de spălat, electrocasnice mici (aspiratoare, mixere, roboți de bucătărie, fiare de călcat și altele), haine, încălțăminte și accesorii, produse de îngrijire personală și cosmetice, jucării, cărți, produse pentru casă și grădină, mobilă, jucării sau anvelope.
În plus, oferta de Black Friday cuprinde și o mulțime de produse speciale, precum aur, autoturisme, ceasuri și bijuterii de lux, pachete turistice, reduceri la bilete de avion oferite de Tarom, bilete la evenimente, abonamente Digi Mobil, servicii medicale și antichități.
De asemenea, clienții vor avea mai multe opțiuni de livrare a produselor și vor putea opta pentru a-și primi coletele de la curier, de a le prelua din cele 15 showroom-uri eMag sau din cele 600 de puncte de livrare deschise în parteneriat cu Poșta Română.
Volumul dublu de produse din ofertă, față de anul trecut, este gestionat din depozitele retailerului, cu o suprafață de 125.000 de metri pătrați (cât 25 de stadioane de fotbal).
Gama de produse din oferta de Black Friday a eMag
- 50.000 de televizoare
- 60.000 smartphone-uri
- 25.000 laptopuri
- 20.000 de frigidere
- 150.000 de electrocasnice mici (mixere, blendere, cuptoare cu microunde, aparate de gătit și altele)
- 150.000 de articole pentru casă și grădină
- 150.000 de parfumuri și cosmetice
- 150.000 jocuri și jucării
- 200.000 de produse din categoria fashion
- 25.000 de anvelope
Produse speciale din ofertă
- Aur
- Abonamente Digi Mobil
- Mașini mărcile BMW, Jeep, Land Rover, Jaguar, Toyota, Alpha Romeo, Ford, Abarth, Mercedes, Fiat și Hyundai
- Motociclete
- Ceasuri și bijuterii de lux
- Vouchere de călătorie Tarom
- Bilete la evenimente
- Pachete turistice
- Abonamente la servicii medicale de la Regina Maria și Just Smile
Black Friday a fost lansat în România de eMag în 2011.
Sursa: Black Friday la eMag: peste 2 mil. produse, vânzări așteptate de 350 mil. lei