Cine îşi împarte o piaţă de aproximativ 4 mld. euro pe an in domeniul mezelurilor

D. A.

Vânzările de mezeluri au crescut în 2018 cu 8% faţă de 2017. Piaţa mezelurilor este unul dintre cele mai importante segmente din industria cărnii.

Cris-Tim, brand construit de familia Timiş, s-a situat anul trecut pe primul loc în to­pul celor mai vândute bran­duri de mezeluri, pe o pia­ţă care s-a apropiat anul trecut de pragul de 4 miliarde de euro, arată o analiză efectuata de cei de la ZF pe baza da­te­­lor primite de la compania de cercetare Vektor Market.

Citeste aici si despre Petre Daea

Totodătă, Agra’s Alba, un producător de mezeluri, a anunţat că va dezvolta cu 2 mil. de euro un spaţiu de producţie pentru preparate ready meal. Categoria de ready meal (mâncare gata preparată), depăşeşte anual vânzări de 100 de milioane de lei.

Grupul Agricola a anunțat că şi-a crescut cu 7% afacerea cu mezeluri şi cu 22% cea de ready-meal în 2018. Grupul Agricola a înregistrat în anul 2018 o cifră totală de afaceri de aproximativ 737 mil. lei, în creştere cu 10% faţă de anul precedent.

La începutul anului 2018, Agricola a ieșit din afacerea Comcereal (cultivare terenuri agricole, trade şi depozitare cereale). Eliminând cifra de afaceri Comcereal din cifra realizată în anul 2017 de întreg grupul de firme, creşterea în 2018 la nivelul grupului Agricola este de 10,7% (după o creştere de 5% în 2017 faţă de 2016).

 


Citeste si...  Stop joc: Codruţa Kovesi, câştigătoare la votul din Comisia LIBE pentru postul de procuror - şef european
Distribuie articol:
Lasa un comentariu

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *