Cris-Tim lansează o inițiativă de transparentizare a industriei mezelurilor și publică procentele de carne pe ambalajele a peste 80 dintre produsele sale.
Astfel, începând cu luna iunie, peste 80 din produsele Cris-Tim au ambalaje ce semnalizează chiar pe fața pachetelor procentul sau cantitatea de carne pe care o conțin. De exemplu:
- Salam Săsesc Cris-Tim – 97% carne
- Bacon – 95% carne
- Salam de Porc – 90% carne
- Cârnați semiafumați Cris-Tim – 95% carne
- Cârnați măcelărești sau cabanos – 90% carne
- Salam Rustic – 90% carne
- Salam de Vară – 90% carne
- Șuncă de Praga Cris-Tim – 80% carne
- Șuncă Presată de Porc – 80% carne
- Șuncă Piept Pui sau Curcan – 80% carne
- Mușchi Țigănesc, Azuga sau File – 80% carne
- Salam Țărănesc de Porc – 80% carne
- Salam de Șuncă Țărănesc – 80% carne
- Salam de Casă Cris-Tim – 80% carne
- Salam Bănățean Cris-Tim – 127 gr carne pentru 100 gr produs
- Salam Sinaia Cris-Tim – 125 gr carne pentru 100 gr produs
- Salam Pontic – 128 gr carne pentru 100 gr produs
Inițiativa de transparentizare este o continuare a demersului de perfecționare a produselor Cris-Tim și de revoluționare a pieței preparatelor din carne, început în 2017 cu lansarea Etichetei curate.
Eticheta curată
Produsele cu Eticheta Curată sunt rezultatul unor eforturi imense, de peste cinci ani, de cercetare și investiție în resursa umană, în tehnologie și la nivel de rețetă. Eticheta Curată este sintagma care definește și exprimă produsul curat, liber de aditivi, rezultat care nu ar fi fost niciodată posibil fără înalta tehnologie de pasteurizare la rece – High Pressure Processing – și fără tehnologia cu ozon, care, combinate, reprezintă perfecțiunea în siguranța alimentului.
„Am început cu Eticheta Curată, când am revoluționat întreaga industrie alimentară, nu doar cea a mezelurilor, și nu ne-am oprit aici. Zi de zi, lucrăm să oferim cele mai bune produse. Ne perfecționăm rețetele și, chiar dacă am fi putut face și altfel, noi alegem să le avem la cele mai înalte standarde de calitate și siguranță. Este o promisiune pe care am făcut-o încă de la început, de a respecta și prețui consumatorii la fel ca pe familia mea.”, declară Radu Timiș, președinte și fondator Cris-Tim.
La raft, consumatorii vor găsi eticheta ce semnalizează procentele de carne pe toate produsele celor mai apreciate branduri ale companiei Cristim: Cris-Tim, Matache Macelaru’ și Salam Săsesc.
În anul 2017, Cris-Tim a folosit peste 30.000 de tone de carne în prepararea mezelurilor. Tot în decursul anului trecut, peste 140 milioane de produse Cris-Tim au ajuns pe mesele iubitorilor de carne.
Piața produselor de carne procesată e în creștere, iar românii aleg tot mai des mezeluri. Potrivit datelor Nielsen, oferite în cadrul studiului Retail Audit, categoria de carne procesată a înregistrat o creștere în anul 2017, față de anul anterior, cu 4% în volum și 12% în valoare.
Sursa: Cris-Tim publică procentele de carne pe ambalajele produselor