Cunoscutul om al digitalului, Adrian Enache, şi-a deschis o nouă agenţie de omnichannel în Bucureşti. El speră că va reuşi să train-uiască peste 2000 de specialişti pe marketing, doar în acest an.
“Voi preda şi voi asista la proiectele de educaţie pe zona de marketing şi digital. La cursurile pe care le susţinem se pot înscrie specialişti în marketing şi business, antreprenori şi oameni din marketing, dar şi studenţi la marketing sau publicitate”, mai spune Adrian Enache.
Agenţia şi-a propus să train-uiască cel puţin 2.000 de specialişti, manageri şi viitori angajaţi, pentru a alinia şi transparentiza cât mai mult acţiunile agenţiilor de online şi de media. Asta îi va ajuta pe manageri în luarea deciziilor potrivite de business.
OmniPerform este o agenție de digital care se concentrează pe creşterea cifrei de afaceri și a profitului clientului, până la comunicarea one-to-one. Folosind tehnologie dezvoltată in-house, agenția lucrează la maximizarea impactului mesajelor pentru partenerii care investesc bugete mari şi aşteaptă rezultate pe măsură.
Ce plusuri aduce OmniPerform acestei pieţe
OmniPerform deschide poarta către o nouă metodă de lucru în e-commerce și îşi asumă să câştige doar dacă şi e-commerce-urile au o creştere în cifra de afaceri. În aceste condiții, bugetele de marketing nu mai reprezintă un cost.
“Practic, din momentul auditării contului şi a business-ului, dacă acesta se dovedește de încredere și un proiect pe termen lung, ne asumăm că toate serviciile și bugetele de marketing să însemne un procent din rezultatele business-ului. Ne dorim să nu devenim un cost ca parteneri, ci un motor de creștere al e-commerce-urilor, dar și al canalelor digitale ale omnichannel-urilor pe care le asistăm”, spune Adrian Enache.
OmniPerform se concentrează pe următoarele servicii: campanii de comunicare în mediul digital, campanii inbound şi outbound marketing, creşterea ratei de conversie, omnichannel şi e-commerce consultanţă şi dezvoltare, campanii performance media şi ppc, media buying, planning and reporting, loyalty and CRM campaigns, digital asset development (de la website-uri până la campanii sau aplicaţii), user experience, user interface şi webdesign.