Portul Constanţa nu va fi privatizat sub nicio formă, sub mandatul meu, a afirmat, miercuri, la Parlament, Sorin Grindeanu, propus pentru preluarea portofoliului de la Ministerul Transporturilor şi Infrastructurii (MTI).
„Avem o întreagă istorie legată de Portul Constanţa şi anume o întreagă poveste legată de interesele mai mult sau mai puţin strategice pe care le au alţii vizavi de Portul Constanţa. Vă asigur de un singur lucru şi să ţineţi minte: că Portul Constanţa, sub mandatul meu, nu va fi privatizat sub nicio formă. Ştiu anumite interese pe care pot să le aibă unii sau alţii, dar reprezintă un punct geostrategic important, cât şi un hub comercial cu un potenţial enorm”, a susţinut Grindeanu, în timpul audierilor în cele două comisii de specialitate reunite.
În opinia acestuia, Portul Constanţa ar trebui extins şi nu vândut.
„Din punctul meu de vedere, trebuie să urmărim cu totul altceva acolo: şi anume să fie prioritizate investiţii în planuri strategice de extindere şi nu de vânzare a Portului Constanţa”, a adăugat Grindeanu.
Vezi și Grindeanu către Dragnea: L-ați trezit pe Iohannis cu OUG 13 și acum vreți să îi dați Guvernul
Grindeanu vede bani aruncați pe studii și se laudă cu OUG14
Grindeanu mai spune că, în ultimii ani, pe studii, hărţi şi carioci s-au cheltuit sute de milioane de euro. Întrebat câţi kilometri de autostradă vor fi daţi în folosinţă anul acesta Grindeanu a anunţat 7 kilometri de autostradă lângă Târgu Mureş (în realitate sunt 4,5 autostradă şi 4,7 drum de legătură) şi „posibilitatea” lotului 2 de pe Sebeş – Turda, de 25 km.
Întrebat dacă are ce să-şi reproşeze privind OUG 13, Grindeanu a răspuns că „tot eu, mi-am asumat peste câteva zile, aproape în nume personal şi Ordonanţa 14”.
Sorin Grindeanu a primit miercuri aviz favorabil pentru portofoliul de la Ministerul Transporturilor şi Infrastructurii, din partea comisiilor de specialitate ale Parlamentului, reunite.