Grupul City Grill a investit 300.000 euro în reamenajarea interiorului restaurantului Pescăruș de pe malul lacului Herăstrău, un proiect semnat de arhitectul Mihai Popescu.
Cu o suprafață de 1.400 mp și o capacitate de 900 locuri (600 interior și 300 exterior), restaurantul Pescăruș este cel mai mare restaurant din portofoliul grupului City Grill.
Acesta fost preluat în 2015, iar amenajarea din acest an reprezintă prima investiție majoră a noului proprietarl în amenajarea interiorului restaurantului, cu scopul de a-l transforma în etalon al gastronomiei bucureștene moderne.
„Pescăruș este un restaurant cu tradiție, un spațiu–destinație care atrage deopotrivă un public tânăr și un public nostalgic. Restaurantul performează la nivelul așteptărilor și se încadrează pe traiectoria de creștere pe care am gândit-o în 2015, când am decis să includem acest brand în portofoliul Grupului. Vedem o creștere constantă, de două cifre, de la an la an. În acest context, investiția noastră în reamenajarea interiorului este pasul firesc pentru a aduce restaurantul în actualitate, păstrându-i farmecul unic care atrage clienții de câteva zeci de ani”, declară Daniel Mischie, CEO Grup City Grill.
City Grill: Proiect de investiții de 4,2 milioane euro
Investiția în reamenajarea restaurantului Pescăruș face parte din proiectul de investiții în dezvoltarea rețelei de restaurante și restaurări demarat de grupul City Grill în acest an, cu un buget total de 4,2 milioane euro.
Conceptul de reamenajare și repoziționarea restaurantului Pescăruș au fost dezvoltate de arhitectul și designerul Mihai Popescu, alături de agenția Homemade Stuff, plecând de la conceptul fondator al restaurantului, acela de gastronomie bucureșteană.
Lucrările de reamenajare au durat 3 luni, timp în care a fost realizată și piesa centrală a spațiului, instalația tip candelabru care se remarcă în interior.
Începând cu acest sezon, meniul restaurantului Pescăruș este semnat de Chef Henrik Sebok și propune o selecție de preparate internaționale, inspirată de gusturile actuale ale publicului.
Restaurantul este vizitat de clienți de toate vârstele, publicul local reprezentând 80% din total, restul de 20% fiind turiști interesați să viziteze una dintre destinațiile emblematice ale orașului.
Sursa: Grupul City Grill, investiții de 300.000 de euro în reamenajarea restaurantului Pescăruș