Haosul creat de lipsa personalului din aeroporturi, a făcut o nouă ”victimă”

1

Întârzierile de pe aeroporturile din Europa au devenit un loc comun. Noi scene tensionate au avut loc, marți seara, pe aeroportul Otopeni, după ce mai mulți pasageri ai unor curse Fraknfurt – Otopeni și Munchen – Otopni au ajuns cu întârziere și, în plus, li s-a comunicat să s-au pierdut bagajele, dar la biroul de bagaje pierdute nu era nimeni.

Un număr de 957 de zboruri (aterizări şi decolări) au înregistrat în intervalul 30 iunie – 6 iulie întârzieri mai mari de 30 minute pe Aeroportul Henri Coandă, iar 56 de curse au fost anulate de companiile aeriene care ar fi trebuit să le opereze, potrivit datelor Companiei Naţionale Aeroporturi Bucureşti (CNAB).

Ce a transmis românul care a rămas fără bagaje

Ce faci când îți uiți bagajul într-un aeroport? -

”Decolarea din Frankfurt spre Otopeni a avut, marți seara, o întârziere de o oră. Pilotul a anunțat  este vina lipsei de personal din aeroport și încărcatul bagajelor în cală a durat mai mult decât de obicei. Ajuns în Otopeni, pe monitorul de informații de la banda numărul 1 au fost afișate două zboruri, Frankfurt-Otopeni și Munchen-Otopeni.

Pe banda respectivă au început  vină bagajele de cală, estimez aproximativ 50-60 de genți de voiaj după care banda s-a oprit. În zonă erau câteva zeci de persoane care așteptau bagajele. După 15-20 minute a apărut un angajat al aeroportului care ne spunea  nu mai așteptam nu mai sosesc bagaje.

Oamenii care așteptau bagajele au început  discute între ei, unii venind din Frankfurt, ceilalți din Munchen. Mulți dintre ei întrebau cine raspunde sau cine poate oferi detalii. Cum nu exista personal în zonă, nu avea cine  răspundăDupă aproximativ 30 minute a sosit un alt angajat al aeroportului care a spus  nu este vina lor,  sigur bagajele le-au pierdut cei din Germania. Angajatul a mai spus  nu mai vor veni alte bagaje și că oamenii stau degeaba acolo.

În acel moment câțiva români au început  înjure. Alte persoane întrebau în limba engleză cine va răspunde pentru situație și cine dintre angajații aeroportului Otopeni poate oferi detalii. Angajatul a spus  nu știe și că doar a venit  anunțe situația.

Nimeni la biroul de bagaje pierdute

Ce faci daca ti se pierde bagajul la aeroport

La un moment dat s-a format o coadă la un birou aflat la câțiva metri de banda numărul 1 pentru bagaje de cală, pe care scria „Lost and found” (bagaje pierdute și găsite). Biroul era deschisînăuntru erau mai multe genți dar nicio persoană. Oamenii au crezut  sunt bagajele lor și au început  caute.

Pe ușă era afișat un număr de telefon de contact, la care nu răspundea nimeni. După aproximativ 10 minute, un angajat al aeroportului a venit la ușa biroului și le-a spus oamenilor  nu sunt bagajele din zborurile Frankfurt și Munchen,  multe s-au pierdut și  sunt doua opțiuni aștepte la coadă până apare un angajat al aeroportului pentru a completa un formular sau  ia detaliile de contact ale companiei Lufthansa de pe o coala A4 lipită pe ușa și  facă o reclamație online.

Apoi a plecat, spunând  nu el este responsabil cu primirea reclamațiilor și că nu  cunoaște alte detalii. Câteva persoane, vizibil iritate de situație, au înjurat în limba  romanăîn timp ce alți oameni întrebau în limba engleza ce anume a spus bărbatul, cerând romanilor  le traducă informațiile.

Majoritatea oamenilor din zona biroului au fotografiat datele de contact ale companiei și linkul unde se depun reclamații în timp ce aproximativ 15 persoane au format o coadă pentru a așteptă personalul aeroportului.”

1 comentariu

Lăsaţi un mesaj

Te rugăm să adaugi un comentariu
Vă rugăm să completaţi numele