Oaia lui Daea nu poate să mănânce frunza lui Udrea până în 2020

0

În stilu său deja consacrat la nivel național, ministrul Agriculturii, Petre Daea a propus ca oaia, care „este o statuie vie”, să  fie brandul turistic al României.

Mai puțin poetic, premierul Sorin Grindeanu nu crede că este posibil ca până în 2020 să dăm frunza pe oaie: “Nu poate să fie brandul turistic al României, pentru că până în 2020, (…) pe fonduri europene, când s-au făcut această siglă și acest brand, e o frunză. Discutabilă și alegerea din urmă cu câțiva ani (…) Am discutat cu domnul ministru Dobre de mai multe ori azi să văd despre ce e vorba, n-am văzut neapărat declarația domnului Daea, care nu e la Turism, e la Agricultură. Sigur, agricultura are legătura cu oaia. Dar ceea ce a fost important a fost clarificarea pe care i-am cerut-o domnului ministru Dobre legat de acest subiect. Discuția pe care a avut-o în acel comitet de promovare a României, nu de schimbare a siglei sau a frunzei, ca să fiu mai clar, ci de promovare a României și prin promovarea unor lucruri foarte cunoscute, cum ar fi Dracula, Miorița și așa mai departe. De aici și până la schimbarea siglei, eu zic că e cale lungă și am văzut că domnul ministru Dobre a clarificat într-o declarație acest subiect”.

Ministrul Turismului, Mircea-Titus Dobre a declarat că nu intenționează schimbarea brandului de țară, menționând că a propus folosirea unor simboluri naționale, precum Miorița, în materiale de promovare turistică: „Am venit cu o idee, să ne folosim de simboluri naționale cum este Miorița, să ne folosim de legendele României pe care le avem din trecut, în așa fel încât să facem o altfel de promovare față de modul în care s-a făcut în ultimii 27 de ani sau poate că nu s-a făcut în ultimii 27 de ani. Să schimbăm puțin strategia și eu am lansat o idee principială, că de aceea este comitet consultativ în Turism, să ne consultăm. Bineînțeles că cineva de acolo a luat în bășcălie și a trebuit să înceapă să fie de rea-credință și să analizeze altfel această discuție”

Dobre  a precizat că brandul de țară nu se poate schimba până în 2020, deoarece ar însemna să se înapoieze Comisiei Europene suma de 850.000 euro.

Lăsaţi un mesaj

Te rugăm să adaugi un comentariu
Vă rugăm să completaţi numele