Cabina foto OMG este un cumul de tehnologii de ultimă generație, folosite de obicei în studiourile foto, elaborată într-un design modern, creată să nu strice niciodată ambianța locului unde se instalează.
Cabina foto este închisă, însemnând că invitații intră într-un spațiu discret, unde nu sunt văzuți de ceilalți și se pot manifesta în voie, transformând acele fotografii printate pe loc, în cele mai haioase amintiri.
Cei de la OMG! cabina foto, mai exact Roberto Constantin, ne-au oferit un scurt interviu pentru a înțelege mai bine acest business.
Cum se numește compania și când ați început această afacere?
Suntem OMG!Cabina Foto și în martie 2015 am pornit un business în care voiam să facem poze cu revoluționara, pe atunci, cabină foto. Îmi doream să simtă cât mai multă lumea vibe-ul pe care ți-l oferă o sesiune foto într-o cabină foto.
Ideea acestui business a venit atunci când m-am întâlnit cu o cabina foto la un eveniment la care eram angajat ca fotograf. Am văzut potențialul afacerii, am început să studiez fenomenul, după care, împreună cu familia, am început dezvoltarea.
Cum se numesc partenerii? Ce pregătire au? Ce au făcut înainte de această afacere?
Subsemnatul, fotograf profesionist de meserie, fost art director al firmei conduse de Alexander Eram, după 8 ani în care am pus umărul la crearea brandului Melkior, am decis că este momentul meu, momentul în care să încerc antreprenorialul.
Cât ați investit?
Am lansat OMG! Cabina Foto cu o investiție de 10.000 mii de euro, eu angajat și soția sfătuitor si susținator, iar fondurile folosite au fost bani economisiți din salariu.
Cine a avut ideea și ce oferiți clienților?
Ideea nu ne aparține, este import from America, eu însumi am văzut conceptul la alt coleg și am încercat să mă departajez pe piață implementând produse și cabine hand made.
Nicio cabina nu a fost cumpărată, le-am proiectat pe toate și tot cu mâinile mele le-am și construit. 3 modele! Cabina foto închisă, Retro Booth și Oglinda Foto.
Oferim clienților experiențe și amintiri haioase.
Le punem la dispoziție acum 15 device-uri care pot fi combinate, pentru a oferi invitaților persoane fizice, amintiri haioase și mărturii printate pe loc iar companiilor, vizibilitate crescută în social media și brand awareness.
Care a fost cel mai important eveniment la care ați participat?
Nu aș zice cel mai important, aș zice cel mai mare și solicitant. În an de pandemie, 2021, am participat la Untold, unde Chio și-a dorit să ne aibă ca moment de entertainment pentru festivalierii care le vizitau standul. Am avut acolo o instalație de 360 Video Booth cu green screen și un fundal animat. Momentan în Romania nu s-a mai încumetat nimeni să facă green screen la 360 Video Booth.
Am mai participat cu device-uri la Color Run alături de Hyundai, la festivalul Nostalgia alături de Scandia, ziua Americii alături de First Bank și multe altele unde am livrat amintiri haioase tuturor participanților.
Importanți pentru noi, au fost și sunt toți clienții, indiferent de dimensiunea evenimentului sau de denumirea firmei care ne-a contractat, ei ne-au adus unde suntem acum.
Care a fost cea mai nostimă întâmplare legată de aceasta afacere?
Cea mai nostimă întâmplare a fost cea a creării numelui. La petrecerea în familie, am făcut un brain storming despre cum ar trebui să se numească firma, și după ce am încercat toate combinațiile din numele noastre, nepoata mea, pe atunci de doar 14 ani, a zis: „Oh my God, cred ca știu!” Nu a apucat să mai spună pentru ca deja ne plăcea ideea ei :). Și atunci am știut că OMG! Cabina Foto îi va rămâne numele.
Care ar fi sfatul vostru pentru tinerii antreprenori?
Never give up! și nu fiți mână largă. Banii și renumele se fac greu. Puneți clientul mai presus de interesele voastre de moment și rezultatele nu vor întârzia să apară. Succes!