Optima, singura companie românească de outsourcing în Top 100 Angajatori

0

Compania de outsourcing Optima, cu capital majoritar românesc, a intrat pe locul 92 în anuarul Top 100 Angajatori. Parte a Grupului Next Capital – cu afaceri în factoring, cumpărare și recuperare de creanţe, Optima are peste 400 de angajați în centrele din București, Iași și Brașov. Grupul Next Capital, care a ajuns la o valoare anuală a finanţărilor de peste 50 de milioane de euro, are ca acţionar minoritar fondul de investiţii britanic North Bridge Capital Partners.

Toată această construcţie a făcut ca, într-o perioadă relativ scurtă de timp, Optima să-și formeze o cultură organizaţională solidă, bazată pe valori precum corectitudinea, flexibilitatea și transparenţa. Astfel, a împrumutat mult și din expertiza partenerilor externi pe care îi susţine în business.

SUCCESUL SE VEDE ÎN OBIECTIVE CLARE

Nu în ultimul rând, Optima s-a dezvoltat beneficiind de aportul unor angajaţi care știu să respecte munca și care fac tot ceea ce ţine de ei pentru a depăși obiectivele trasate, lucru care greu se găsește prin alte părţi. Bineînţeles, acest lucru ţine și de efortul managerilor, care au știut să stabilească target-uri clare și metode valide de evaluare.

„În primul rând ne concentrăm pe construirea unui mediu de lucru foarte prietenos, în care relațiile dintre oameni sunt o prioritate. Apoi, concentrarea pe obiective asigură un nivel foarte clar al performanței pe care trebuie să-l aibă un angajat în Optima. Această abordare reduce incertitudinea și oferă un sens și un traseu foarte clar fiecărui angajat, indiferent de nivelul la care se află în companie“, spune Daniel Mereuţă, director Optima.

Optima

În relaţia cu angajaţii, compania dă dovadă de multă flexibilitate și deschidere. De asemenea, asigură un climat propice dezvoltării personale. „Mediul de lucru este unul foarte friendly, relațiile între colegi sunt foarte apropiate, chiar dacă vorbim de aproape 400 de angajați.

De asemenea, punem accent puternic pe învăţare și acumulare de cunoștinţe. Astfel, un angajat Optima beneficiază de cursuri de marketing și sales care îl vor ajuta cu adevărat în carieră. Și asta pentru că informațiile oferite în aceste training-uri au la bază experiențe reale de business și sunt inspirate din activitatea de zi cu zi a companiei, nu din manuale cu teorie sterilă“, conchide Daniel Mereuţă.

Citeşte şi Optima – până la sfârșitul anului atingem 20 milioane de lei din outsourcing, cu aproape 400 de angajați

Lăsaţi un mesaj

Te rugăm să adaugi un comentariu
Vă rugăm să completaţi numele