Premieră în fotbalul feminin: ligile feminine au propria identitate de brand

0

Anul 2020 a venit cu noi schimbări pentru fotbalul feminin românesc. Pentru prima dată în istoria acestuia, competițiile naționale vor beneficia de o identitate de brand dedicată fotbalului feminin, care se integrează în universul de branduri FRF deja existente.

Noua identitate vizuală combină elementul central al jocului de fotbal, mingea, cu silueta unei jucătoare. Aceasta va fi implementată la nivelul celor trei ligi de senioare, dar și la ligile de junioare U13 și U15.

În ultimii 5 ani, preocuparea principală a FRF a fost reformarea și dezvoltarea fotbalului în România, iar una dintre principalele strategii a fost promovarea propriilor branduri. Echipa națională, Cupa României, AJF-urile, Liga 2 sau Liga 3 și chiar instituția FRF, au beneficiat de noi identități vizuale, transmite FRF.

Dezvoltarea fotbalului feminin este un obiectiv strategic al FRF care impune o dezvoltare și o promovare cât mai rapidă a fenomenului. Pentru creșterea vizibilității și valorii comerciale a fotbalului feminin s-a impus elaborarea unei identități de brand pentru competițiile Liga 1, Liga 2 și Liga 3. Astfel, o strategie comercială dedicată, elaborată de FRF, va furniza sponsori proprii pentru primele eșaloane și pentru echipa națională. Această strategie comercială va facilita și comercializarea drepturilor tv pentru meciurile de primă ligă, se arată în comunicatul de presă transmis de către Federația Română de Fotbal.

Citește și UPDATE GSP: Anchetă DIICOT la Federația de Fotbal. Cum reacționează FRF?

Lăsaţi un mesaj

Te rugăm să adaugi un comentariu
Vă rugăm să completaţi numele