logo informateca logo informateca
  • Știri
    • Interne
    • Externe
    • Sănătate
    • Showbiz
    • Turism și relaxare
  • Politică
  • Economie
    • Auto
    • Financiar
    • IT&C
  • Educaţie
    • Actualitate
    • Preşcolar
    • Şcoala
    • Studii în străinătate
    • Universitar
  • Sport
  • Casă şi grădină
    • Amenajări
    • Grădină
    • Info util
    • Noutăţi CasoTeca
  • Agricultură
    • La zi
    • Produse
    • Utilaje
  • Opinii
  • Publicitate
InformatecaInformateca
Cauta...
  • Știri
    • Interne
    • Externe
    • Sănătate
    • Showbiz
    • Turism și relaxare
  • Politică
  • Economie
    • Auto
    • Financiar
    • IT&C
  • Educaţie
    • Actualitate
    • Preşcolar
    • Şcoala
    • Studii în străinătate
    • Universitar
  • Sport
  • Casă şi grădină
    • Amenajări
    • Grădină
    • Info util
    • Noutăţi CasoTeca
  • Agricultură
    • La zi
    • Produse
    • Utilaje
  • Opinii
  • Publicitate
Follow US
© 2024 Informateca.ro
Economie

Purcari Wineries Plc a raportat un profit net în creştere cu 31%

Alexandru Ionescu
Actualizat: 25 august 2021 12:39
Alexandru Ionescu
Actualizat: 25 august 2021
Share
SHARE

Producătorul de vinuri Purcari Wineries Plc a raportat un profit net în creştere cu 31% în primul semestru, de 20,37 milioane lei, în timp ce vânzările companiei au crescut cu 25%, faţă de perioada similară a anului trecut, ajungând la 106,5 milioane lei.

 

”Vânzările companiei au crescut cu 25% în semestrul I 2021, ajungând la 106,5 millioane lei comparativ cu 85 millioane lei în perioada similară a anului trecut, ajutată de o performaţă puternică pe pieţele de bază. România a contribuit cel mai mult la acestă evoluţie, crescând cu 29% an la an, Republica Moldova a crescut cu 76% an la an, în timp ce Asia a crescut cu 160% an la an”, anunţă compania.

În România, vânzările au crescut cu 29%. ”Performanţa puternică pentru brandul Purcari în primul semestru, creştere a vânzărilor +36% an la an. Crama Ceptura în creştere +14% susţinută de îmbunătăţirea calităţii şi un marketing mai activ. Bardar +115% deşi de la o bază inferioară. Provocările din segmentul HoReCa au fost compensate de tracţiunea foarte puternică în canalul comerţului modern, în special în conturile cheie”, arată raportul companiei.

- Publicitate -

În Republica Moldova, compania a înregistrat o creştere puternică + 76% an la an, continuă o recuperare de tip V pentru toate mărcile şi canalele. Vânzările HoReCa şi Duty-Free rămân în urma rezultatelor din 2019, deoarece majoritatea restricţiilor pandemice au fost ridicate începând cu sfârşitul semestrului I 2021.

În Polonia, veniturile au scăzut cu 11% an la an din cauza concurenţei puternice de preţuri provenită de la mărcile internaţionale, combinată cu restricţii pandemice în trimestrul I 2021. Activitatea comercială şi eforturile de marketing sunt adaptate pentru efectele aşteptate în trimestrul IV 2021: cum ar fi ţintirea pieţei poloneze HORECA cu SKU-uri Nocturne, noi produse care urmează să fie lansate.

În Asia, revenirea este într-o continuă creştere, cu 160% an la an, dar totodată rămâne în urma nivelului din prima jumătate a anului 2019. Toate brandurile prezintă progrese semnificative. Bardar, care generează marje mai mari, este singurul brand care depăşeşte vânzările din 2019, deşi dintr-o bază mai mică.

”Incertitudinea continuă legată de pandemia COVID-19 poate crea presiuni suplimentare asupra performanţei financiare ale grupului, iar modelele meteo adverse ar putea avea un efect nefavorabil asupra activităţii grupului. Veniturile grupului s-au recuperat şi au crescut cu + 25% comparativ cu perioada similară a anului trecut. Multe măsuri restrictive au fost ridicate sau slăbite, ceea ce a condus la activarea economiei pe principalele pieţe ale grupului. Cu toate acestea, grupul constată riscul încetinirii ratelor de vaccinare, precum şi creşterea absorbţiei infecţiilor pe pieţele noastre ţintă, inclusiv ca urmare a variantei Delta, care poate duce la noi măsuri restrictive care ar putea avea un impact negativ asupra vânzărilor noastre”, se menţionează în raport.

Recoltele de struguri şi calitatea acestora pot fi afectate de anumite modele meteorologice nefavorabile. În primele şase luni ale anului, ploile abundente din regiuni, unde grupul gestionează podgoriile, au împiedicat lucrările de protecţie agricolă.

- Publicitate -

”Mulţi fermieri terţi s-au confruntat cu provocări în protejarea culturilor lor, inclusiv a bolilor viţei de vie, care ar putea avea un impact asupra isponibilităţii pentru achiziţionarea strugurilor de calitate.

Purcari Wineries Plc este una dintre cele mai mari grupuri de vinificaţie din Europa Centrală şi de Est (CEE). Grupul gestionează în jur de 1.300 de hectare de podgorii şi operează patru platforme de producţie în România şi Moldova, dintre care trei sunt dedicate producţiei de vin, utilizând struguri din podgorii proprii şi din furnizori terţi şi unul dedicat producţiei de brandy. În iunie 2021, grupul a avut peste 700 de angajaţi în cele patru platforme de producţie.

Noul ministru de finațe, ca orice traseist, minimalizează problema plimbării prin diverse partide

Etichete:purcarivin
Distribuie articol:
Facebook Whatsapp Whatsapp Email Copiaza linkul Print
Ad imageAd image
Publicitate
Ad imageAd image
- Publicitate -
Ad imageAd image
- Publicitate -
Ad imageAd image

Parteneri

  • CasoTeca
  • AgroTeca
  • Pedagoteca
  • Prescu.ro

Articole similare

Economie

Proiect rezidenţial de 20.000.000 de euro

Grupul Rădăcini, prin divizia sa dedicată sectorului imobiliar Rădăcini Estate, construieşte ansamblul rezidenţial premium Aviaţiei Tower în zona Floreasca din…

1 Minute
Auto

Renault are succes în segmentul mașinilor hibride

Renault, afectat de pierderi record în 2020, surprinde în 2024 prin succesul său în segmentul maşinilor hibride care folosesc un…

4 Minute
Economie

45.300 locuri de muncă vacante în trimestrul III

Numărul locurilor de muncă vacante a fost 45.300, în trimestrul III 2022, în scădere cu 700 faţă de trimestrul anterior,…

3 Minute
petrol
Economie

Preţurile petrolului au scăzut cu peste 2%

Preţurile petrolului şi-au inversat miercuri tendinţa iniţială pozitivă şi au scăzut cu peste 2%, după ce datele guvernamentale au arătat…

2 Minute
logo informateca logo informateca
  • Despre InformaTeca
  • Publicitate
  • Contact
  • Termeni şi condiţii
Info Utile
  • Despre InformaTeca
  • Publicitate
  • Contact
  • Termeni şi condiţii

Publicațiile


 

CasoTeca: CasoTeca | Noutati casa si gradina | Amenajari interioare si exterioare | Amenajari gradini | Informatii Utile Casa

PedagoTeca: Stiri educatie | Prescolari | Scolari | Universitar | Studii strainatate | Actualitate | Opinii

AgroTeca: AgroTeca | Noutati agricultura | Produse agricole | Utilaje agricole

InformaTeca: InformaTeca | Noutati online | Casa si Gradina | Educatie | Agricultura | Economie | Sport | Politica

Alte site-uri: PRescu.ro | MoneyBuzz.ro | CurierulNațional.ro | Goool.ro | SlatinaBuzz.ro

 

Welcome Back!

Sign in to your account

Username or Email Address
Password

Lost your password?