Circa 20% dintre români intenționează că cumpere o trotinetă electrică până la finalul acestui an, potrivit unui sondaj realizat în mediul online la solicitarea evoMAG.
Decizia de cumpărare vine pe fondul utilității mari a produsului și ca răspuns la traficul aglomerat din marile orașe din România.
Bugetul alocat de români pentru achiziția unei trotinete electrice este în creștere, consumatorii fiind dispuși să cheltuiască, în medie, 2.000 de lei, potrivit datelor evoMAG.
„Cererea mare și în continuă creștere pentru trotinetele electrice a făcut ca acestea să fie produsele cu cea mai mare ascensiune a vânzărilor în ultimul an. De aici și interesul nostru de a-i aduce împreună, pe evoMAG.ro, pe toți furnizorii și producătorii de trotinete electrice prezenți pe piața din România, reușind astfel să le oferim clienților cea mai mare și diversă gamă de trotinete electrice din România”, spune Mihai Pătrașcu, CEO evoMAG.
Află aici care sunt modelele disponibile și prețurile lor.