Numele unei apropiate a șefului PSD, Marcel Ciolacu, apare iarăși în media odată cu unul dintre contractele extrem de bănoase cu bani de la stat. Sorina Stan Docuz, apropiată de Marcel Ciolacu, a câștigat, prin intermediul unor interpuși, sute de mii de euro din închirierea de spații publicitare pe clădiri emblematice din centrul Bucureștiului, spune G4Media.
Până în prezent, nume mari din lumea afacerilor au contractat spațiile extrem de ofertante obținute de Sorina Stan Docuz: Orange, Vodafone, RetuRo etc. iar spațiul este deja contractat pentru perioada următoare.
Clădirea pe care se află spațiile publicitare este restaurată de Construcții Erbașu SA. Antreprenorul cu relații excelente printre politicienii români, Cristian Erbașu susține că societatea sa a primit patru oferte din care a ales două, cealaltă fiind a firmei United Media SRL, fiecare având dreptul să amplaseze câte două outdoor-uri în zona șantierului.
Vezi mai multe despre Fotomodele și ”Miss” angajate pe banii românilor la ANRE / Gestionează bani ai PSD pentru presă
”Nici una din cele două firme nu a beneficiat de implicarea directă sau indirectă a persoanei indicate de dvs în raport cu societatea Construcții Erbașu”, a transmis Erbașu.
Erbașu a adăugat că, din informațiile sale, contractele par să fie dezavantajoase pentru locatari deoarece, mult timp, spațiile publicitare nu ar fi fost vândute. În plus, cheltuielile necesare amplasamentelor se împart la jumătate. Erbașu a recunoscut că o cunoaște pe Sorina Stan Docuz, dar din alt context, fără relevanță în contextul contractului încheiat cu Best Digital Kit SRL.
Clădirea de la Universitate restaurată de Erbașu
Societatea Erbașu repară imobilul în baza unui contract de 317 milioane de lei atribuit de Compania Națională de Investiții, o firmă de stat din subordinea Ministerului Dezvoltării.
Recent, a Erbașu semnat alte contracte mari din fonduri publice. Surse din piața de publicitate susțin că ”Toată lumea din breaslă știe că mesh-urile sunt afacerea Sorinei Stan Docuz”.
Aceasta, interpelată de G4Media nu a răspuns la nicio întrebare despre această afacere, iar antreprenorul Erbașu a negat orice legătură între contractele firmei sale cu instituții publice și contractul pentru spațiile enorme de publicitate de la Universitate.