Spot care îndeamnă la boicotarea referendumului, marca Papaya Advertising: “Pentru ca răul să NU se întâmple, e suficient ca oamenii buni să stea acasă”

0

Agenția de publicitate Papaya Advertising, autoarea mai multor spoturi cu puternic mesaj social, a lansat luni un clip prin care îndeamnă la boicotarea referendului pentru redefinirea familiei drept căsătoria dintre un bărbat și o femeie.

Spotul intitulat ”Copiii referendumului”, iar mesajul este ”Pentru ca răul să nu se întâmple, e suficient ca oamenii buni să stea acasă”.

Clipul a fost inspirat de serialul HBO ”Povestea slujitoarei” (”The handmaid’s tale”), realizat după romanul omonim al scriitoarei canadiene Margaret Atwood. Serialul spune povestea unei femei care este nevoită să fie concubină în dictatura teocrată fundamentalistă din viitorul apropiat a Gileadului totalitar, teritoriu cunoscut anterior drept Statele Unite, și unde drepturile femeilor nu mai există (detalii aici).

Papaya Advertising s-a făcut remarcată printr-o serie de spoturi cu puternic mesaj social: a realizat reclamele la vopseaua Savana care ironizează campania Coaliției pentru Familie sau spotul pentru Transavia, cu sloganul „Pentru ca răul să triumfe, e suficient ca oamenii buni să nu facă nimic”.

Reclama a fost salutată de internauți, mai ales după ce agenția și-a lansat creația cu anunțul ”Pentru ca răul să triumfe, e suficient ca oamenii buni să nu facă nimic. Sau brandurile”. Reclama la Transavia a apărut pe fondul apelului la boicotarea brandurilor comerciale care își fac reclamă pe Antena 3 și RTV.

Pe 25 iunie, Papaya Advertising a anunțat pe Facebook că le va da liber angajaților pentru a participa la mitingul de la Parlament din ziua moțiunii de cenzură. Gestul a determinat CEC să rezilieze contractul cu agenția de publicitate (detalii aici).

Citește și Hans Klemm:Schimbările din justiţie dau ceasul înapoi în anul 2000

De Vlad Mitu

Lăsaţi un mesaj

Te rugăm să adaugi un comentariu
Vă rugăm să completaţi numele