TVR, lider de audiență grație echipei naționale de tineret

0

TVR 1 a fost lider de audienţă pe toate categoriile de public, marţi seara, cu primul meci al echipei României la Campionatul European de fotbal Under-21, câştigat cu 4-1 în faţa Croaţiei.

Pe intervalul desfăşurării partidei, 19:32-21:28, TVR 1 a fost lider de audienţă pe toate categoriile de public: naţional, urban şi comercial. TVR 1 a înregistrat cu partida România – Croaţia un rating mediu de 5,9% şi share de 16,8% (1.056.000 de telespectatori), la nivel naţional, aducând TVR 1 primul loc în topul audienţelor serii de 18 iunie. Pe publicul urban, TVR 1 a atins 6,2% rating şi 17,1% cotă de piaţă (597.000 de telespectatori), ocupând de asemenea prima poziţie. Şi cei mai mulţi telespectatori din oraşe, cu vârste cuprinse între 18 şi 49 de ani (adică, target comercial) au preferat să fie alături de tricolorii mici în meciul lor de debut la Campionatul European U21: 214.000 de telespectatori, ceea ce corespunde unui rating mediu de 5% şi unei cote de piaţă medii de 19,4%.

”Minutul de aur” al partidei comentate de Marian Olaianos şi Emil Hossu-Longin s-a înregistrat, la nivel naţional, la ora 21:24, când, la TVR 1 se uitau 1.657.000 de telespectatori (rating de 9,3% şi share de 22,2%). La aceeaşi oră, în mediul urban, TVR 1 a avut o audienţă de 10,3% şi o cotă de piaţă de 24,7% (982.000 de telespectatori).

Citește și: RISE Project deconspiră jaful din banii publici, banii României. Autori: politicieni corupți

Lăsaţi un mesaj

Te rugăm să adaugi un comentariu
Vă rugăm să completaţi numele