Veniturile din servicii ale Vodafone România au scăzut cu 1,2% în trimestrul încheiat la 30 iunie, la 189,7 milioane de euro, în comparaţie cu perioada similară a anului trecut, potrivit rezultatelor raportate vineri de Vodafone Group Plc.
”Vodafone România continuă să înregistreze performanţe bune, în ciuda contextului dificil. Veniturile din servicii se află la valoarea de 189,7 milioane de euro şi continuă să fie stabile pe evoluţia trimestrială. În comparaţie cu perioada similară a anului trecut, veniturile din servicii raportate au înregistrat o scădere de 1,2%”, a anunţat compania.
Baza de clienţi a Vodafone România a atins valoarea de 10,8 milioane de clienţi la 30 iunie 2020. Valoarea ARPU mobil a fost de 5 euro în trimestrul încheiat la 30 iunie 2020.
”Ultimele luni au venit cu provocări mari şi numeroase pentru oameni, companii şi pentru alţi actori sociali şi economici din cadrul societăţii noastre digitale. La Vodafone, am luat măsuri rapide pentru a ne asigura că propria afacere continuă să funcţioneze la capacitate maximă în aceste condiţii noi şi excepţionale pentru a putea fi în măsură să sprijinim societatea, deoarece serviciile de comunicaţie fixă şi mobilă s-au dovedit, încă o dată, că sunt infrastructuri vitale. Obiectivul nostru principal a fost să ne protejăm angajaţii şi să dezvoltăm soluţii fiabile de comunicare pentru toţi clienţii noştri ca aceştia să-şi poată continua vieţile personale şi profesionale. Ne-am angajat să ne păstrăm principalele obiective pentru a putea continua să menţinem toţi clienţii conectaţi şi să le asigurăm toate serviciile de comunicare de care aveau nevoie pentru a lucra, pentru a studia, pentru a rămâne conectaţi cu familia şi prietenii şi pentru a avea acces la servicii medicale şi de urgenţă”, afirmă Murielle Lorilloux, CEO Vodafone România.
Citește și: 34 de grade Celsius în București în weekend