logo informateca logo informateca
  • Știri
    • Interne
    • Externe
    • Sănătate
    • Showbiz
    • Turism și relaxare
  • Politică
  • Economie
    • Auto
    • Financiar
    • IT&C
  • Educaţie
    • Actualitate
    • Preşcolar
    • Şcoala
    • Studii în străinătate
    • Universitar
  • Sport
  • Casă şi grădină
    • Amenajări
    • Grădină
    • Info util
    • Noutăţi CasoTeca
  • Agricultură
    • La zi
    • Produse
    • Utilaje
  • Opinii
  • Publicitate
InformatecaInformateca
Cauta...
  • Știri
    • Interne
    • Externe
    • Sănătate
    • Showbiz
    • Turism și relaxare
  • Politică
  • Economie
    • Auto
    • Financiar
    • IT&C
  • Educaţie
    • Actualitate
    • Preşcolar
    • Şcoala
    • Studii în străinătate
    • Universitar
  • Sport
  • Casă şi grădină
    • Amenajări
    • Grădină
    • Info util
    • Noutăţi CasoTeca
  • Agricultură
    • La zi
    • Produse
    • Utilaje
  • Opinii
  • Publicitate
Follow US
© 2024 Informateca.ro
InterneȘtiri

Proiecte şi investiţii în reţeaua BMW Group

Dinu Alexandru
Dinu Alexandru
21 mai 2019
Share
SHARE

BMW Group are în derulare un pachet amplu de proiecte care au ca obiectiv îmbunătăţirea experienţei în service pentru clienţii BMW şi MINI. În prim-plan este extinderea reţelei de service, cu investiţii importante în ultimii ani, alături de un set amplu de pachete de soluţii digitale care asigură uşurinţă în utilizare şi mai multă transparenţă.

Alături de extinderea reţelei de dealeri, BMW Group a beneficiat de investiţii importante în noi centre de service. Acestea creează o reţea puternică la nivel naţional şi face pentru clienţi accesul mai facil pentru întreţinere şi reparaţii şi cresc competitivitatea reţelei.

În ultimii patru ani au fost deschise şapte service-uri noi dedicate BMW în Bacău, Bistriţa, Buzău, Craiova, Piteşti, Suceava, Târgu Mureş, fără a include cele trei centre complete de vânzări şi service deschise în aceeaşi perioadă.

Cea mai nouă investiţie în derulare, la Piteşti, este proiectul dealerului BMW Auto Cobălcescu, care este deja activ în Bucureşti. Service-ul include trei posturi pentru mecanică, trei posturi pentru electrică, un post pentru geometrie roţi şi patru posturi pentru caroserie şi sunt preconizate noi investiţii continue pentru o extindere treptată în decursul acestui an. Investiţia a creat 12 locuri de muncă cu pregătire ridicată şi este un exemplu al impactului local pe care îl au aceste investiţii.

- Publicitate -

Proiectul din Piteşti este urmat de o nouă investiţie la Buzău din partea Proleasing Motors, un alt partener cu tradiţie al mărcii cu un centru important în Ploieşti.

Cu două centre complete de service şi vânzări, reţeaua MINI include şi o reţea naţională de service-uri autorizate în Timişoara, Oradea, Cluj, Iaşi şi Ploieşti.

„Beneficiem de angajamentul unor antreprenori locali, cu experienţă în reţeaua BMW Group, care se extind şi creează sinergii pentru eficienţă operaţională. În acelaşi timp, aceştia au şansa să folosească experienţa acumulată în alte oraşe din apropiere”, explică Wolfgang Schulz, director general BMW Group România.

Dezvoltarea soluţiilor digitale pentru clienţii mărcii sunt parte din strategia globală BMW Group. Deja din 2017, prin BMW Teleservices, automobilul comunică automat cu centrul de service şi îl informează cu privire la următorul termen pentru operaţiunile de revizie. Astfel, centrul de service poate acţiona în consecinţă şi contacta clientul pentru programarea reviziei.

Pentru o comunicare rapidă şi transparentă cu service-ul a fost introdus de la începutul acestui an şi sistemul Smart Video Communication. Astfel, clientul primeşte informaţia sub forma unui link care deschide un formular web într-un format responsive, adaptat pentru a putea fi citit atât pe calculator, cât şi pe telefonul mobil. Fiecare operaţiune de service este explicată în prezentarea video, iar clientul are posibilitatea, printr-un simplu click, să selecteze doar operaţiunile pe care le consideră necesare. Pe baza selecţiei, clientul primeşte imediat costul total al intervenţiilor, iar atelierul este notificat automat cu privire la operaţiunile aprobate de client. Această tehnologie permite o comunicare clară şi transparentă cu clientul, fără ca acesta să fie nevoie să se deplaseze de fiecare dată la service.

- Publicitate -

Soluţia se preconizează ca până la final de iunie să fie disponibilă în toate centrele din ţară. Numărul de astfel comunicări a crescut de la 237 în ianuarie la 667 în februarie şi 958 în aprilie. Este de aşteptat ca trendul crescător să se menţină.

Un alt proiect în derulare este cel de programări on-line în service, disponibil din site-ul dedicat al fiecărui service. Soluţia on-line asigură o comunicare clară cu dealerul şi o transparenţă în ceea ce priveşte disponibilitatea intervalelor orare pentru programare pentru client. Proiectul-pilot include service-urile Filaret Service, Proleasing Motors, Group West Motors, urmând a fi extins treptat şi către restul reţelei.

Cititi si Bavaria Mobility, fosta Bavaria Rent, lansează servicii noi de mobilitate în România

Etichete:bmw
Distribuie articol:
Facebook Whatsapp Whatsapp Email Copiaza linkul Print
Ad imageAd image
Publicitate
Ad imageAd image
- Publicitate -
Ad imageAd image
- Publicitate -
Ad imageAd image

Parteneri

  • CasoTeca
  • AgroTeca
  • Pedagoteca
  • Prescu.ro

Articole similare

InterneȘtiri

Coronavirus: 3.264 de cazuri de infectare

Grupul de Comunicare Strategică a anunţat vineri alte 3.264 de cazuri de infectare cu noul coronavirus, confirmate în ultimele 24…

3 Minute
Externe

ONU acuză Rusia de ”crime de război”

Anchetatori ONU acuză vineri Rusia de faptul că a comis atrocităţi în Ucraina, după invazia de la sfârşitul lui februarie,…

1 Minute
Externe

Ucraina înfiinţează o comisie de evaluare a pagubelor

Preşedintele ucrainean, Volodimir Zelenski, a semnat un decret privind înfiinţarea unei comisii de evaluare a pagubelor provocate de agresiunea Rusiei,…

2 Minute
InterneȘtiri

Netflix ironizează referendumul pentru redefinirea familiei

Platforma de filme on-line Netflix a ironizat luni referendumul pentru aprobarea revizuirii Constituției în privința redefinirii familiei drept căsătoria dintre…

3 Minute
logo informateca logo informateca
  • Despre InformaTeca
  • Publicitate
  • Contact
  • Termeni şi condiţii
Info Utile
  • Despre InformaTeca
  • Publicitate
  • Contact
  • Termeni şi condiţii

Publicațiile


 

CasoTeca: CasoTeca | Noutati casa si gradina | Amenajari interioare si exterioare | Amenajari gradini | Informatii Utile Casa

PedagoTeca: Stiri educatie | Prescolari | Scolari | Universitar | Studii strainatate | Actualitate | Opinii

AgroTeca: AgroTeca | Noutati agricultura | Produse agricole | Utilaje agricole

InformaTeca: InformaTeca | Noutati online | Casa si Gradina | Educatie | Agricultura | Economie | Sport | Politica

Alte site-uri: PRescu.ro | MoneyBuzz.ro | CurierulNațional.ro | Goool.ro | SlatinaBuzz.ro

 

Welcome Back!

Sign in to your account

Username or Email Address
Password

Lost your password?