Renault MeganeGT – sportiva #NeedForSpeed-istă cu care m-am distrat la munte

0

E iunie, iar zăpușeala deja s-a instalat peste oraș. Pentru că aerul devine tot mai irespirabil am reușit să găsesc o soluție, pe termen scurt ce-i drept, să mă mai răcoresc. Am plecat la munte, la lacul Bolboci. Pe lângă faptul că am descoperit noi minunății de locuri, am reușit să descopăr și puterea noului MeganeGT Estate.

Șmecheria la mașina asta sunt roțile de pe spate care le viraje bruște se întorc odată cu cele din față. Deși ai spune că 4Control ar fi un soi de 4×4, de fapt este inovația celor de la Renault. Tehnologia constă în faptul că toate roțile virează deodată în curbe. Gândește-te un pic că vrei să întorci “în loc” pe o stradă îngustă. Cu tehnologia 4Control ai posibilitatea să faci asta mult mai ușor, mai ales dacă trăiești într-un oraș mare și “vânezi” locurile de parcare de prin centru.

Citește și: Weekend-ul maraton petrecut cu Suzuki Vitara S…

Revenind la experința mea de la munte în noul GT, vreau să-ți spun că mașina nu a dat semne de oboseală și nici noi, pasagerii din ea. Dacă ai impresia că pentru munte cel mai indicat e un SUV, sportiva Renault a dat dovadă de “încredere” pe drumul abrupt și plin de serpentine. Iar ce este cel mai important, faptul că pe noi, toți cei 4 pasageri, drumul la munte ne-a relaxat și nu ne-a făcut să ne simțim amorțiți… și nu, nu mă refer doar la aerul montan, ci și la scaunele SUPER confortabile.

Fotolii și lumini de gaming

Poate că ai spune că scaunele sunt joase și că ți-ar înțepeni picioarele la condus, dar confortul din mașina asta sport este peste așteptări. Eu le zic scaune de gaming, dar ele sunt niște pseudo-fotolii tapițate cu Alcantara, care te fac să te simți relaxat, “ca la tine acasă”.

Ce mi-a plăcut mult tare la mașina asta, pe lângă lumina ambientală care se schimba în funcție de modul de condus pe care îl alegeai din computerul de bord, era faptul că atunci când te urcai în ea, sportiva pornea computerul de bord și semnalele acustice  din interior ca într-un joc NFS. Deci, dacă ai impresia că există fată care nu a jucat, cel puțin o dată, NFS și nu i-a plăcut, te înșeli. Află că oricărei fete și femei îi place adrenalina, fie ea și doar virtuală.

Ce am condus eu…                                                                                                    

Poate că așa trebuia să-mi încep povestea, cu dotările pe care le-am avut la Renault Megane GT Estate… Am condus un TCe de 205 CP, benzină, cutie automată, cu consum de 6.5% la munte, full option. Avea senzori peste tot, cameră de marșarier, trapă de sticlă, padele pe volan și portbagaj mareee.

VEZI ȘI: Opel Astra – mașina cu care mi-am petrecut acest Valentine’s Day

Asistențele de tot felul precum Easy Parking sau Drive Safely nu mi-au lipsit și nici Head-up Display-ul sau, pentru confortul meu sporit, volanul din piele cu suporturi pentru odihnirea degetelor 😉 (Ce spui de asta?)

Toate aceste nebunii de care m-am bucurat weekend-ul trecut, costă undeva la 2600 de euro.

Așadar, fie că ești bărbat sau femeie și-ți place să conduci sportiv, dar să te poți bucura și de confort pe orice fel de drum alături de ceilalți pasageri, să ai toate opțiunile pe care le poate avea o mașină Renault la preț accesibil, ia un Megane GT, merită!

Lăsaţi un mesaj

Te rugăm să adaugi un comentariu
Vă rugăm să completaţi numele