Weekend-ul maraton petrecut cu Suzuki Vitara S…

Redactie
Suzuki Vitara S la Constanta in port

E mai, aproape că a venit vara… sunt ani de când nu a mai fost atât de cald la noi în această perioadă și am vrut să profit de asta. Dar nu mă puteam distra singură pe o așa vreme, ci cu un SUV în care mi-am putut aduna prietenii, pentru o distracție dublă.

În această perioadă, băieții de la Suzuki au „scos la bătaie” mașinile cu tehnologiile AllGrip și BOOSTERJET pentru toți pasionații de automobile, așa că am luat și eu la test un Suzuki Vitara S. Cu ea am făcut #NoapteaMuzeelorTour, iar a doua zi am plecat la Constanța, să mănânc midii în sos de vin alb, preferatele mele. Și da, îmi place vinul, Sauvignon Blanc, și tot ce înseamnă scoică, pește și fruct de mare.

VEZI SI: După ce am mers o zi până la Poiana Câmpina cu un Hyundai i30 …

Să vă povestesc un pic despre aceste tehnologii, marca Suzuki…

Tehnologia AllGrip e disponibilă pe Suzuki Ignis, Suzuki Swift, Suzuki Vitara, Suzuki SX4 SCROSS și Suzuki Jimny. Practic, ea devine accesibilă tuturor celor care până acum doar visau la o mașină cu tracțiune integrală, pentru că prețul unei mașini cu o astfel de tehnologie începe de la 12 mii de euro.

Vitara S, dotată cu tehnologia 1.4 BOOSTERJET, al cărui compresor o ajută să ajungă la un cuplu de 230Nm încă de la turații scăzute, a făcut ravagii pe Autostrada Soarelui. Ce ziceți, fetelor, că am  cucerit un BMW-ist cu seria 3 și l-am ținut în urmă mai bine de 200 de km, până la Constanța?

În fine, Suzuki Vitara S AllGrip are 140 de CP și rulează pe drumurile publice atât urbane cât și extraurbane cu un consum de benzină de aproximativ 8%. Mai exact, cu un plin am reușit să mă plimb cam 700 km. Deci, gagici, înțelegeți voi dacă ajunge sau nu pentru o tură nebună de cumpărături…

Citeste si...  Telefoanele mobile interzise complet în mașină!

Alte detalii din interiorul mașinii: computerul de bord, volanul, scaunele și alte elemente care accentuează modelul Sport al lui Suzuki, le puteți vedea în pozele următoare.

Mașina cu tracțiune integrală pe care am condus-o zilele astea, ajunge la 22 de mii de euro, cu TVA și poate fi luată la test din zona Vitan. Ce-ți oferă în plus Suzuki? O garanție de 5 ani, fără limită de km!

Știți cum a apărut Suzuki? De la un război de țesut

Pe la sfârșitul secolului 18, fondatorul companiei Suzuki, Michio Suzuki, a pus afacerea pe picioare prin producția de războaie de țesut, revoluționând această piață prin țesăturile unicat pe care le puteau realiza.

Astăzi, Suzuki are unele dintre cele mai accesibile tehnologii de înaltă clasă. De la automobile și motociclete, brandul japonez a ajuns să fie recunoscut și pentru gama sa de ATV-uri și motoare de bărci pe care sper că voi ajunge și eu vreodată să le încerc, măcar ca pasager.

CITESTE SI: Am plecat după cele mai bune prăjituri din țară cu noul Renault Captur. Vezi cum a fost…

Același lucru se întâmplă și cu tehnologia AllGrip, care oferă performanță 4×4 la prețuri accesibile, dar și cu tehnologia Hybrid, care schimbă radical jocul în categoria de autoturisme ECO friendly.

Așadar, încă un test bifat. Fetelor, v-am pupat!


Distribuie articol:
Lasa un comentariu

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *